« Week of Abril 16, 2018 »
Start: 16/04/2018 17:00

Para:        1º, 2º e 3º ESO, 1º INFOFI, 1º PEIEST

A semana  do 16-19 de abril desenvolverase no noso centro unha exposición guiada para os grupos sobre o pobo e a cultura xitana organizada pola Fundación Secretariado Xitano.

Á inauguración será o luns 16 de abril ás 17.00, no corredor da Sala de Profesores.

Os alumnos de 1º, 2º e 3º ESO e o alumnado dos dous grupos de 1º de FP Básica (tanto Informática como Peiteado) van pasar pola exposición ao longo do martes, mércores e xoves nos horarios que adxunto no arquivo

all day

all day

Start: 18/04/2018 12:00
End: 18/04/2018 14:00

ACTIVIDADE FORMATIVA ABANCA SOBRE OS MEDIO DE PAGAMENTO

Eduemprende

Días:       18 de abril
Para:       1º ASIDIR e 1º ADMFIN
Organiza: Dpto. de Administrativo

O noso centro foi seleccionado para participar no programa "Implantación de ferramentas de medios de pagamento en formación profesional", enmarcado dentro do convenio de colaboración entre a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a entidade financeira ABANCA Corporación Bancaria S.A. para o desenvolvemento do espírito emprendedor, no marco de Eduemprende 2017/2018.

Start: 16/04/2018 17:00
End: 19/04/2018 14:20

Start: 20/04/2018 08:45
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: VISITA A MADRID

Días:       20 e 21 de abril
Para:       3º ESO - Alumnado de Relixión
Organiza: Dpto. de Relixión

Esta actividade realízase conxuntamente con outros institutos da cidade e da provincia. O obxectivo é coñecer e apreciar a arte relixiosa, fomentando as relacións con alumnado doutros centros.

ITINERARIO:

Venres, 20 de abril

08:45 h - Saída de diante do instituto cara Madrid.

Visita guiada á Catedral da Almudena e ao Madrid dos Austrias. Visita á sede central de "Mensajeros de la Paz".

Despois, farán unha pequena visita pola cidade e gozarán de tempo libre pola tarde, antes de transladarse ao hotel.

Comida e cea por cnta dos alumnos/as.

Sábado, 21 de abril

Almorzo no hotel. Traslado ao Parque Warner. Xantar incluído no Parque.

Día de regreso a Lugo. Hora estimada de chegada 23:30 h.

Aviso importante: É imprescindible levar o DNI para realizar as visitas guiadas. Tamén é conveniente levar a tarxeta sanitaria.

Axencia: Halcón Viajes - Monforte de Lemos

Start: 20/04/2018 08:45
End: 21/04/2018 23:30
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: VISITA A MADRID

Días:       20 e 21 de abril
Para:       3º ESO - Alumnado de Relixión
Organiza: Dpto. de Relixión

ITINERARIO:

Venres, 20 de abril

08:45 h - Saída de diante do instituto cara Madrid.

Comida e cea por cnta dos alumnos/as.

Sábado, 21 de abril

Almorzo no hotel. Traslado ao Parque Warner. Xantar incluído no Parque.

Día de regreso a Lugo. Hora estimada de chegada 23:30 h.

Axencia: Halcón Viajes - Monforte de Lemos