« Venres Decembro 02, 2016 »
Ven
Start: 02/12/2016 12:15
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: Visita á Deputación de Lugo
 Web da Deputación de LugoDía:        02 de decembro
Hora:      12:15 ás 14:20
Lugar:     Deputación de Lugo
Organiza: Dpto. Administración

Os/as alumnos/as, de 2º curso do Ciclo Superior de Asistencia á Dirección, que cursan o módulo Protocolo empresarial, realizarán unha visita polas instalacións do edificio da Deputación e coñecerán de primeira man o funcionamento do Servizo de Protocolo desta institución.

"O Servizo de Protocolo, adscrito á Presidencia e con ámbito xeral para toda a Deputación, centra a súa actuación na preparación, organización e execución de todos os actos e actividades desenvolvidas por todos os órganos de goberno, áreas delegadas e organismos dependentes do conxunto da institución.

Este departamento, encargado de realizar o seguemento do Reglamento de Honras e Distincións e da imaxe corporativa, ocúpase tamén da elaboración de ficheiros de distincións institucionais e da selección de agasallos promocionais.

Así mesmo, este Servizo xestiona a tramitación de expedientes administrativos, catalogación e arquivo de material relativo ao ámbito de protocolo e imparte cursos e participa en encontros académicos a través dun plan deformación en colaboración con institucións de ámbitos nacional, rexional ou local.

Adscrito a este Servizo está o Negociado do Boletín Oficial da Provincia."

Fonte da información: Web da Deputación

Visita á Deputación de Lugo