« Week of Febreiro 8, 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 11/02/2016 10:30
n/d
Start: 11/02/2016 10:30
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: ENCONTROS NO CAMPUS DE LUGO

Día:        11 de febreiro
Hora:      10:30 ás 14:30
Para:       1º e 2º BAC

Ás 10:30 h sairase en autobús desde o centro, irán acompañados polo orientador do instituto e outro profesor.

PROGRAMA DA ACTIVIDADE:

10:50 - 11:00 Chegada do alumnado dos diferentes Centros de Ensino Secundario ao Auditorio da Facultade de Veterinaria.

11:00 - 11:10 Benvida ao Campus de Lugo por parte do Vicerreitor de Coordinación do Campus, D. Javier Bueno Lema.

11:10 - 11:30 Presentación do Campus lucense da Universidade de Santiago de Compostela por parte do Coordinador do Programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC” no Campus de Lugo, D. Fco. Javier López.

11:30 -11:50 Alumnado universitario do Campus lucense compartirá cos asistentes a súa experiencia neste Campus en particular e na cidade de Lugo en xeral, e estarán abertos ás preguntas que se lles queiran facer.

11:50 - 12:00 Traslado dos participantes por itinerarios aos diferentes Centros do Campus e á Biblioteca Intercentros, segundo se detalla a continuación, acompañados por alumnado do Campus (os que elixiran o itinerario da Facultade de Formación do Profesorado, disporán dun autobús para o seu traslado).

Continuación do PROGRAMA para os seguintes itinerarios: Facultade de Veterinaria Facultade de Formación do Profesorado Facultade de Humanidades Escola Universitaria de Enfermaría

12:00 - 13:20 Recepción e visita en cada Centro, co desenvolvemento das actividades previstas en cada caso.

13:20 - 13:30 Traslado á Biblioteca Intercentros, acompañados por alumnado do Campus.

13:30 - 14:00 Visita guiada na Biblioteca Intercentros do Campus de Lugo.

14:00 - 14:10 Regreso á Escola Politécnica Superior, para xuntarse o alumnado de cada centro de orixe e rematar a xornada.

Continuación do PROGRAMA para os seguintes itinerarios: Facultade de Administración e Dirección de Empresas Facultade de Ciencias Escola Politécnica Superior Escola Universitaria de Relacións Laborais

12:00 - 12:30 Visita guiada na Biblioteca Intercentros do Campus de Lugo.

12:30 - 12:40 Traslado aos Centros correspondentes aos diferentes itinerarios, acompañados por alumnado do Campus.

12:40 - 14:00 Recepción e visita en cada Centro, co desenvolvemento das actividades previstas en cada caso.

Cuestións a ter en conta:

- O profesorado dos centros de secundaria participantes que acompañe ao alumnado poderá sumarse ao itinerario que desexe, ou esperar ao remate da xornada (a partir das 14:00 horas, na explanada diante da Facultade de Veterinaria) para facerse cargo dese alumnado.

- Nas diferentes Facultades e Escolas do Campus, correspondentes aos 8 itinerarios previstos, haberá profesorado deses Centros para recibir ao alumnado e acompañalo na visita e nas actividades programadas.

- Na Biblioteca Intercentros, o alumnado de cada quenda se dividirá en pequenos grupos e realizará unha visita guiada acompañado por persoal deste servizo.

- O alumnado de secundaria de cada itinerario irá sempre acompañado nos seus desprazamentos polo Campus por alumnado universitario, que o guiará ao lugar que corresponda en cada momento.

- O Auditorio no que terá lugar a recepción dos participantes está situado na Facultade de Veterinaria, na avenida Carballo Calero do Campus lucense.

Start: 12/02/2016 09:40
ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA: PROGRAMA ATRÉVETE

Día:        12 de febreiro
Hora:      09:40 ás aprox. 13:00.
Para:       2º ESO

Xornada de fomento do emprendemento para Educación Secundaria Obrigatoria. Dirixida a alumnado de 2º curso de ESO. Organizada pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a Confederación de empresarios de Lugo.

PROGRAMA DA ACTIVIDADE:

Que farán?

09:40 h Saída desde o instituto

10:00 h Benvida dos representantes da Confederación de empresarios de Lugo.

10:30 h Reunión cun emprendedor ou emprendedora.

11:00 h Visita á empresa  Cafés Candelas

Ao remate da visita, regreso ao instituto.

Lugares de celebración

Fundación CEL – Iniciativas por Lugo
Pazo de Feiras e Congresos de Lugo, El Palomar S/N - Lugo

Cafés Candelas S.L., Rúa dos Transportes, 7, 27003 Lugo

Start: 12/02/2016 10:30
ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA: CHARLA - É xusto o noso sistema fiscal?
 Logo usc

Día:      12 de febreiro
Hora:    10:30 ás 11:20
Para:      1º e 2º ADMFIN, 2º XEAD
Lugar:    Salón de Actos

Esta charla temática, que forma parte do programa "A Ponte entre o Ensino Medio e a USC", correrá a cargo de D. Antonio López Díaz (Catedrático de Dereito Financeiro e Tributario. Profesor na Facultade de Dereito da USC).

Resumo: Pretende facer unha breve presentación sobre a estrutura do noso sistema fiscal, para logo analizar, comparándonos con países da nosa contorna, tanto a presión fiscal, como o reparto da carga fiscal en función da renda e a relación que existe entre tributación e redistribución da renda e igualdade.

Dirixida a alumnado do Departamento de Administración e Xestión.