CAMPAÑA "AQUÍ TAMÉN SE FALA" NO IES MONTE DAS MOAS.

O EDLG, capitaneado por Ana Isabel Martínez Fernández, puxo en marcha a campaña "Aquí tamén se fala" desenvolvida en múltiples centros escolares de Galicia no curso 2023/2024. Esta foi a contribución desde o IES Monte das Moas: as alumnas e alumnos da ESO e de Bacharelato convertéronse en dinamizador@s lingüístic@s dos barrios do Castrillón, dos Castros, da Gaiteira e de Eirís e contaron coa amabilidade e participación de moit@s traballador@s do comercio local da nosa contorna.

Velaquí tedes o vídeo final da Campaña "Aquí tamén se fala". Tamén vos deixamos os vídeos que amabelmente enviaron persoas coñecidas da nosa cidade e do panorama cultural galego: muralistas como Raquel Xermade, escritores do barrio como Carlos Meixide, actores como Federico Pérez, músicos como Brais Morán, Xoán Curiel, Aida Saco Beiroa, Ugia Pedreira ou a nosa rapazada e canteira da música tradicional de Donaire, xornalistas de Radio Marca ou profesoras universitarias como Leticia Eirín, ex alumna de Moas, todos eles e elas quixeron enviar o seu apoio á campaña respondendo á petición que se lles fixo desde o EDLG de Moas.

Se queredes máis información sobre a campaña tedes esta información no Blog da Biblioteca.