EXPOSICIÓN DE TRABALLOS DE EDUCACIÓN PLÁSTICA DO ALUMNADO DE 3º DE ESO SOBRE DITOS POPULARES GALEGOS.

O alumnado de 3º ESO realizou nas aulas de Educación Plástica e Visual este fermoso, interesante e simpático proxecto para decorar frases feitas en galego e poñerlles cor a todas esas expresións tan nosas que empregamos a diario.

A exposición celebrada no espazo expositivo do centro no mes de abril de 2024 con traballos de alumnado de 3º ESO de Ed. Plástica tratou sobre a creación de obxectos con diferentes planos superpostos con cores planas sobre expresións galegas. Aproveitando os contidos de representación de ideas en formato tridimensional programados para a primeira avaliación do presente curso.