EXPOSICIÓN DUN MURAL NA CELEBRACIÓN DO DÍA DA PAZ.

O día 30 de xaneiro de 2024 conmemorouse o Día da Paz cun gran mural realizado por alumnado do noso centro. A actividade estivo organizada polo Equipo da Biblioteca e polo EDLG. Na actividade seleccionáronse novas sobre os conflitos do mundo. Fronte a elas, o noso alumnado da ESO decorou as súas mans con consignas de "Basta xa!", "Paremos isto!", "Queremos PAZ!"..., simbolizando o seu rexeitamento a todo tipo de violencia no mundo.

Tamén se acompañou o mural dunha mostra de libros da Biblioteca relacionados co tema.

O Día Escolar da Paz celébrase cada 30 de xaneiro porque nese día, de 1948, foi asasinado Mahatma Gandhi, líder pacifista que defendeu e promoveu a non violencia e a resistencia pacífica fronte á inxustiza e que foi asasinado por defender estas ideas, por un disparo dun extremista.