INTERCAMBIO ESCOLAR CUN CENTRO EDUCATIVO DA LOCALIDADE ITALIANA DE COMO.

Ao longo do mes de marzo de 2023 parte do alumnado de 1º de Bacharelato do IES Monte das Moas participou nun intercambio escolar con alumnado do Liceo Europeo do Instituto Orsoline de Como en Italia. O intercambio foi organizado pola nosa compañeira e profesora do Departamento de Lingua Galega e Literatura, Mar Hermida Pico.

En primeira instancia viaxou o noso alumnado (19 alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato) a Como, onde estiveron acompañados polas nosas compañeiras, Mar Hermida Pico e Esther Suárez Boquete. Durante esa estadía, entre os días 2 e 9 de marzo o noso alumnado visitou esa parte do Norte de Italia na rexión da Lombardía, coñecendo lugares e cidades tan fermosos como a propia localidade de Como, a cidade de Milán ou o Lago de Como coas súas fermosas vilas.

Posteriormente, foi o alumnado e o profesorado do centro académico italiano o que visitou a nosa cidade, realizando diferentes percorridos pola xeografía galega. A visita dos "italianos" produciuse entre os días 25 de marzo e 1 de abril. Nas distintas visitas e actividades realizadas polo alumnado e o profesorado italiano estiveron acompañados pola nosa compañeira Mar Hermida Pico e por outros compañeiros como Alberto barreiro Docampo, Alejandro Do Porto Tie  e Loli González Rodríguez; por suposto, nestas saídas e actividades tamén participou o alumnado de 1º de Bacharelato (tanto o que formou parte directamente do intercambio como o que non o fixo).

Ademais da recepción institucional no noso centro nun acto presidido pola nosa Directora, María Teresa Díaz Valiña, houbo unha recepción no propio Concello da Coruña onde estiveron presentes as autoridades locais. Nos sucesivos días, ademais de coñecer os monumentos e rúas máis senlleiras da Coruña, o alumnado e o profesorado participante no intercambio visitou Santiago de Compostela, Punta Nariga, O Dolmen se Dombate, o Castro de Borneiro, Ponteceso e a praie de Valarés, e Lugo, sen esquecer a visita á Domus da Coruña e á zona da Torre de Hércules (Campo da Rata, Punta Herminia...), e a un obradoiro de cultura tradicional na Asociación Cultural Donaire. Houbo tamén un acto de despedida no Salón de Actos do noso centro para os nosos visitantes, que estivo amenizado pola actuación do grupo instrumental do noso centro, dirixido polo noso compañeiro Juan José Dios Cañada.

Este video realizado polas nosas compañeiras Mar Hermida Pico e Ana Isabel Martínez Fernández resume a estadía dos nosos visitantes italianos entre os días 25 de marzo e 1 de xuño.