CONCURSO CARTAS DE AMOR PROMOVIDO POLA BIBLIOTECA DO CASTRILLÓN.

O persoal da Biblioteca do Castrillón acudiu no mes de febreiro de 2023 ás aulas de 2º ESO para presentarlle ao alumnado un concurso de cartas de amor.

Presentaron suxestións de lectura, deron a coñecer o servizo da biblioteca e propuxéronlle participar no concurso das cartas de amor, facéndoo coincidir co 14 de febreiro, aínda que non ten por que tratarse de amor romántico.

Algunhas das propostas de lectura foron Besos, Heartstopper, un libro de banda deseñada de Manel Cráneo, libros de poesía, etc.

As cartas expoñeranse na biblioteca e alí será tamén a entrega de premios.

O alumnado de 2º de ESO participante no concurso, e animado a participar polo noso compañeiro Alberto Barreiro Docampo,  visitou na primavera a Biblioteca do Castrillón con motivo da participación no concurso de cartas de amor da biblioteca.

Foron primeiros premios ex aequo os nosos alumnos Wisdom Nwalima Anyanwu e Nicolás Fernández Cañás, e obtivo o segundo premio a nosa alumna Paula González Portas. Recibiron de premio uns libros. En calquera caso a todos os participantes lle deron un agasallo pequeno por participar.