Skip to Content

Somos Miraflores

Avda Miguel Hernández, 8. 15173- Oleiros (A Coruña).

Tno: 881 880 845. e-mail: ies.miraflores@edu.xunta.es

AVALIACIÓN FINAL ESO E AVALIACIÓN EXTRAORDINARIA 1º BACH

ENTREGA DE BOLETÍNS COAS CUALIFICACIÓNS FINAIS: O mércores, 26 de xuño, ás 11:00, as/os titoras/es de cada grupo farán entrega dos correspondentes boletíns nas respectivas aulas.

Referencias legais do procedemento de reclamación das cualificacións e das decisións de promoción e titulación:

- Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 156/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma e Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

- Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma e Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

Revisión e reclamación das cualificacións no centro: Durante o xoves 27 e o venres 28 de xuño, de 9:00 a 14:00 horas, o alumnado, de ser maior de idade, ou a súa nai, pai ou persoas titoras legais poderán solicitar ao profesorado a revisión das diversas probas e as aclaracións que consideren precisas (Modelo 1).

No suposto de que, tras as oportunas aclaracións, persista o desacordo coa cualificación final obtida nunha materia ou coa decisión de promoción ou titulación adoptada para un/ha alumna, poderán solicitar por escrito no centro (Modelo 2) nese mesmo prazo (xoves, 27 e venres, 28 de xuño, de 9:00 a 14:00 horas) a revisión da devandita cualificación ou decisión por parte do correspondente departamento didáctico ou equipo docente. Este emitirá un informe que recollerá, entre outros aspectos, a decisión adoptada de modificación ou ratificación da cualificación final ou decisión obxecto de revisión.

Notificación escrita por parte de Dirección aos/ás interesados/as da decisión razoada de ratificación ou modificación da cualificación final ou da decisión de promoción/titulación: Luns, 1 de xullo, a partir das 18:00 horas, na Dirección do centro.

Reclamación ante Xefatura Territorial:  No caso de que, tras o procedemento de revisión no centro, persista o desacordo coa cualificación final dunha materia ou coa decisión sobre a promoción ou titulación, o alumnado, de ser maior de idade, ou a súa nai, pai ou persoas titoras legais poderán presentar por escrito á dirección do centro durante o martes 2 e o mércores 3 de xullo, de 9:00 a 14:00, reclamación ante Xefatura Territorial (Modelo 3).

A dirección do centro remitirá o expediente á Xefatura territorial que adoptará a decisión pertinente, que será motivada en todo caso, e que se comunicará á dirección do centro para a súa aplicación e traslado á persoa interesada.

Contra a resolución da Xefatura Territorial, que esgota a vía administrativa, o interesado ou a interesada, as súas persoas proxenitoras ou os seus representantes legais, poderán interpor recurso contencioso-administrativo no prazo de dous meses contados a partir do día seguinte ao da súa notificación, conforme o disposto na Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da xurisdición contencioso-administrativa.

PREMIOS MEGABAU

A CIUG premia ao estudantado cos mellores expedientes de Galicia nun evento de homenaxe.

Este acto, que se celebra no Coliseum de A Coruña en colaboración entre a Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación profesional e as tres Universidades públicas galegas: Universidade de A Coruña – UDC, Universidade de Santiago – USC e Universidade de Vigo –UV, quere premiar ao alumnado que teña acadado unha nota igual ou superior a 9 como nota de acceso á Universidade.

Por parte do IES Miraflores de Oleiros forman parte desta homenaxe as seguintes alumnas:

  • Andújar Salamanca, Paula
  • Dorado Fernández, Alba
  • Longueira Carracedo, Manuela
  • Martín Sampedro, Lucía

Parabéns!!


ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS E MATRÍCULA CURSO 2024-2025. LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-2025.

1.- ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS:

CUALIFICACIÓNS FINAIS DA ESO E EXTRAORDINARIA DE 1º BACHARELATO: MÉRCORES 26 DE XUÑO, ÁS 11:00, NAS AULAS DE GRUPO.

 

2.- ENTREGA DE SOBRES DE MATRÍCULA:

AO ALUMNADO DA ESO, ACTUALMENTE MATRICULADO NO CENTRO, FARÁSELLE ENTREGA DO CORRESPONDENTE SOBRE DE MATRÍCULA, XUNTO CO BOLETÍN DE CUALIFICACIÓNS FINAIS, O MÉRCORES 26 DE XUÑO ÁS 11:00.

O RESTO DE ALUMNADO PODERÁ DESCARGAR DA WEB OU RECOLLER NA CONSERXERÍA DO CENTRO OS DOCUMENTOS DE MATRÍCULA DENDE O VENRES 21 DE XUÑO.

3.- FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024-2025:

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VENRES

 

 

26 XUÑO

MATRÍCULA 2º BACH

 

8:00-11:00

APELIDOS A-L

 

11:00-14:00

APELIDOS M-Z

 

27 XUÑO

MATRÍCULA 1º BACH

 

8:00-11:00

APELIDOS A-L

 

11:00-14:00

APELIDOS M-Z

28 XUÑO

MATRÍCULA 4º ESO

 

 

8:00-11:00

APELIDOS A-L

 

11:00-14:00

APELIDOS M-Z

1 XULLO

MATRÍCULA 3º ESO

 

8:00-11:00

APELIDOS A-L

 

11:00-14:00

APELIDOS M-Z

 

2 XULLO

MATRÍCULA 2º ESO

 

8:00-14:00

APELIDOS A-L

3 XULLO

MATRÍCULA 2º ESO

 

8:00-14:00

APELIDOS M-Z

4 XULLO

MATRÍCULA 1º ESO

 

8:00-14:00

APELIDOS A-L

5 XULLO

MATRÍCULA 1º ESO

 

8:00-14:00

APELIDOS M-Z

A DOCUMENTACIÓN PRESENTARASE NA SECRETARÍA DO CENTRO NAS HORAS DO DÍA SINALADO PARA CADA NIVEL E PARA CADA LETRA DO APELIDO. DE SER POSIBLE, PARA EVITAR AGLOMERACIÓNS, DEBEN TRATAR DE NON PRESENTARSE Á ÚLTIMA HORA DA MAÑÁ. OS IRMÁNS QUE SE MATRICULEN NO CENTRO, AÍNDA QUE SEXAN DE DISTINTOS NIVEIS, PODERÁN FORMALIZAR A MATRÍCULA CONXUNTAMENTE NA DATA NA QUE SEXA CITADO/A O/A PRIMEIRO/A DELES/AS.

DEBERÁN ACHEGAR A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

1.- IMPRESO DE MATRÍCULA CUBERTO CON LETRA CLARA E ASINADO (INCLUÍDA A AUTORIZACIÓN DO TRATAMENTO DA IMAXE).

2.- 1 FOTOGRAFÍA ACTUAL RECORTADA (aproximadamente 2.5cm X 3cm.) CON NOME,  APELIDOS E NIVEL ESCRITOS NO DORSO.

3.- IMPRESO DAS PERSOAS AUTORIZADAS PARA RECOLLER AO ALUMNO/A NO CENTRO ASINADO POLOS PROXENITORES/AS TITORES/AS LEGAIS. DEBE CUMPRIMENTALO TODO O ALUMNADO.

4.- OUTROS DOCUMENTOS, SEGUNDO O CASO:

ALUMNADO NOVO NO CENTRO:

- COPIA DNI. OS MENORES DE 14 ANOS QUE NON O TEÑAN DEBERÁN TRAER FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA. EN CASO DE NON TER NACIONALIDADE ESPAÑOLA, DEBERÁN APORTAR A FOTOCOPIA DO NIE.

- CERTIFICACIÓN ACADÉMICA OU COPIA DO BOLETÍN DE NOTAS DO CURSO 2023/2024.

ALUMNADO DE 1º E 2º DA ESO:

- COPIA DNI SE NON SE ENTREGOU CON ANTERIORIDADE.

- COPIA DA TARXETA SANITARIA.

ALUMNADO DOUTROS NIVEIS (3º E 4º DA ESO, 1º E 2º DE BACHARELATO):

- COPIA DNI SE NON SE ENTREGOU CON ANTERIORIDADE.

- RESGARDO DE PAGAMENTO DE 1,12€ DO SEGURO ESCOLAR NA CONTA DO IES MIRAFLORES.

ABANCA:   ES95 2080 0064 9931 1000 0236 (CONCEPTO: NOME DO/A ALUMNO/A)

PARA TODO O ALUMNADO, DE SER O CASO:

- EN CASO DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO, DEBERÁN ACHEGAR A SENTENZA XUDICIAL E/OU CONVENIO REGULADOR ONDE CONSTE A ATRIBUCIÓN DA CUSTODIA DO/DA MENOR OU PRIVACIÓN DA PATRIA POSTESTADE POR PARTE DALGÚN PROXENITOR.

- IMPRESO DE SOLICITUDE / RENOVACIÓN DE TAQUILLA.

- IMPRESO CUBERTO DAS ENFERMIDADES DE URXENCIA VITAL (DEBERÁ APORTAR INFORME MÉDICO ACTUALIZADO).

- IMPRESO DE SOLICITUDE DE USO DO TRANSPORTE ESCOLAR (SEGÚN CORRESPONDA):

- MODELO ALUMNADO DA ESO CON DOMICILIO NA ÁREA DE INFLUENCIA DO CENTRO.

- MODELO ALUMNADO DA ESO CON DOMICILIO FÓRA DA ÁREA DE INFLUENCIA DO CENTRO (EXCEPCIONAL).

- MODELO ALUMNADO DE BACHARELATO (EXCEPCIONAL).

 

XESTIÓN TELEMÁTICA. NON É PRECISO PRESENTAR NO CENTRO:

- SOLICITUDE ALTA NA ANPA (CONTACTO: anpa@iesmiraflores.gal)

https://forms.gle/RLqDndZ5yAVjNT9z5

 

- SOLICITUDE ALTA NO COMEDOR ESCOLAR (CONTACTO: 637 544 367)

https://forms.gle/93KuLVwuLigwQmTL6

NON SE RECOLLERÁ DOCUMENTACIÓN INCOMPLETA

Foodtruck. Crêpes dende Bretagne

O venres 31 de maio estivo no IES Miraflores unha foodtruck para facer crêpes co alumnado de francés de 1º, 3º, 4º ESO e 1º Bach. Chámase 'La Marinière' e da man de Jérémy Thomas, que chegou directamente de Lorient en Bretagne, o noso alumnado puido coñecer a orixe e a receita das crêpes.

 

Pero non só iso, tamén puideron desfrutar dunha actividade didáctica completa, primeiro simulando a conversa para comprar unha crêpe e facendo cada neno e nena a súa propia crêpe para despois degustalas, miam miam.

 

CONVOCATORIA ORDINARIA – 1º DE BACHARELATO – XUÑO 2024

Segundo a Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma e Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa:  As alumnas e os alumnos conseguirán a promoción do primeiro ao segundo curso de bacharelato cando superen todas as materias cursadas ou teñan avaliación negativa en dúas materias como máximo. O alumnado que non supere algunha materia, logo da avaliación final ordinaria, coa finalidade de facilitar a súa recuperación, terá dereito a realizar unha proba extraordinaria entre o 19 e o 21 de xuño (segundo calendario elaborado dende Xefatura de estudos).

Entrega de boletíns da convocatoria ordinaria de 1º de Bacharelato:  O MARTES, 11 DE XUÑO, ÁS 12:10, as/os titoras/es dos grupos de 1º de bacharelato farán entrega nas respectivas aulas dos correspondentes boletíns.

Referencias legais do procedemento de reclamación das cualificacións e das decisións de promoción e titulación:

Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma e Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

Revisión e reclamación das cualificacións no centro: Durante o mércores 12 e o xoves 13 de xuño, de 9:00 a 14:00 horas, o alumnado, de ser maior de idade, ou as súas persoas proxenitoras ou persoa que desempeñe a representación legal, de ser menor de idade, poderán solicitar ao profesorado a revisión das diversas probas e as aclaracións que consideren precisas (Modelo 1).

No suposto de que, tras as oportunas aclaracións, persista o desacordo con algunha cualificación final, a correspondente reclamación presentaranse por escrito no centro (Modelo 2) nese mesmo prazo (mércores 12 e xoves 13 de xuño, de 9:00 a 14:00 horas) e será tramitada por xefatura de estudos quen a trasladará ao correspondente departamento didáctico. Este emitirá un informe que recollerá, entre outros aspectos, a decisión adoptada de modificación ou ratificación da cualificación final obxecto de revisión. En todo caso, a reclamación formal abranguerá unicamente as cualificacións finais.

Notificación escrita por parte de Xefatura de estudos aos/ás interesados/as da decisión razoada de ratificación ou modificación da cualificación revisada por parte do departamento: Esta levarase a cabo o venres, 14 de xuño, a partir das 13:00 horas, na Xefatura de estudos do centro.

Reclamación ante Xefatura Territorial:  No caso de que, tras o procedemento de revisión no centro, persista o desacordo coa cualificación final, o alumnado, de ser maior de idade, ou as súas persoas proxenitoras ou persoa que desempeñe a súa representación legal, de ser menor de idade, poderán presentar por escrito á dirección do centro durante o luns 17 e o martes 18 de xuño, de 9:00 a 14:00, reclamación ante Xefatura Territorial (Modelo 3).

A dirección do centro remitirá o expediente á Xefatura territorial que adoptará a decisión pertinente, que será motivada en todo caso, e que se comunicará á dirección do centro para a súa aplicación e traslado á persoa interesada.

Contra a resolución da Xefatura Territorial, que esgota a vía administrativa, o interesado ou a interesada, as súas persoas proxenitoras ou os seus representantes legais, poderán interpor recurso contencioso-administrativo no prazo de dous meses contados a partir do día seguinte ao da súa notificación, conforme o disposto na Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da xurisdición contencioso-administrativa.

Período lectivo comprendido entre o 10 e o 21 de xuño: No primeiro curso de bacharelato, no período abranguido desde a realización da avaliación final ordinaria (10 de xuño) ata o remate do período lectivo (21 de xuño), terá prioridade a realización de actividades de apoio, reforzo e de recuperación para o alumnado con materias con partes sen superar e de preparación das probas extraordinarias.

Ademais, todo o alumnado matriculado en 1º Bach, independentemente de que teña aprobadas todas as materias ou non, ten o dereito e a obriga de asistir ás clases ata o 21 de xuño, día no que remata a actividade lectiva, e o profesorado, durante eses días, deberá seguir reflectindo as correspondentes faltas de asistencia e dándolle a debida atención educativa.

2º BACHARELATO – CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA – XUÑO 2024

Segundo a Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa: Será necesaria a avaliación positiva en todas as materias dos dous cursos de bacharelato para a obtención do título de bacharel”.

Excepcionalmente, o equipo docente poderá decidir que unha alumna ou un alumno obteña o título de bacharelato cando supere todas as materias menos unha sempre que se cumpran todas as condicións establecidas na antedita Orde.

Entrega de boletíns da convocatoria extraordinaria de 2º de Bacharelato:  O venres, 14 de xuño, ás 10:10 horas, as titoras farán entrega dos correspondentes boletíns nas aulas de referencia xunto coa documentación necesaria para que o alumnado que titule poida solicitar o título de bacharel e proceder a formalizar a matrícula na convocatoria extraordinaria da ABAU, se así o desexa.

Referencias legais do procedemento de reclamación das cualificacións e das decisións de promoción e titulación:

Orde do 26 de maio de 2023 pola que se desenvolve o Decreto 157/2022, do 15 de setembro, polo que se establecen a ordenación e o currículo do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia e se regula a avaliación nesa etapa educativa.

Instrución 10/2023 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa pola que se establecen para o curso 2023/2024 os prazos e o procedemento para as reclamacións das cualificacións finais no segundo curso de bacharelato ou da decisión de titulación nesta etapa educativa.

Revisión das cualificacións no centro: Durante o luns 17 e o martes 18 de xuño, de 9:00 a 14:00 horas, o alumnado, de ser maior de idade, ou as súas nais, pais ou as persoas titoras legais, de ser menor de idade, poderán solicitar ao profesorado a revisión das diversas probas e as aclaracións que consideren precisas (Anexo 1).

No suposto de que, tras as oportunas revisións e aclaracións, persista o desacordo con algunha cualificación final ou coa decisión de titulación, o alumnado, de ser maior de idade, ou as súas nais, pais ou as persoas titoras legais, de ser menor de idade, poderán solicitar por escrito no centro (Anexo 2) nese mesmo prazo (luns 17 e martes 18 de xuño, de 9:00 a 14:00 horas) a revisión da devandita cualificación ou decisión por parte do correspondente departamento ou equipo didáctico. Este emitirá un informe que recollerá, entre outros aspectos, a decisión adoptada de modificación ou ratificación da cualificación final obxecto de revisión. En todo caso, a reclamación formal abranguerá unicamente as cualificacións finais.

Notificación escrita por parte da dirección do centro aos/ás interesados/as da decisión razoada de ratificación ou modificación da cualificación revisada por parte do departamento: Esta levarase a cabo o mércores, 19 de xuño, ás 18:00 horas, na Xefatura de estudos do centro.

Reclamación ante Xefatura Territorial:  No caso de que, tras o procedemento de revisión no centro, persista o desacordo coa cualificación final ou coa decisión sobre a titulación, o alumnado, de ser maior de idade, ou a súa nai, pai ou as persoas titoras legais, de ser menor de idade, poderán presentar por escrito á dirección do centro durante o xoves, 20 e o venres, 21 de xuño, de 9:00 a 14:00, reclamación ante Xefatura Territorial (Anexo 3).

A dirección do centro remitirá o expediente á Xefatura territorial que emitirá resolución motivada e que se comunicará á dirección do centro para a súa aplicación e traslado á persoa interesada.

Contra a resolución da Xefatura Territorial, que esgota a vía administrativa, poderase interpoñer un recurso contencioso-administrativo no prazo de dous meses contados a partir do día seguinte ao da súa notificación, conforme o disposto na Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da xurisdición contencioso-administrativa.

2º BACHARELATO – INFORMACIÓN ABAU – CONVOCATORIA ORDINARIA – XUÑO 2024

PUBLICACIÓN DAS CUALIFICACIÓNS DA CONVOCATORIA ORDINARIA

As cualificacións obtidas polo alumnado na convocatoria ordinaria da ABAU faranse públicas en NERTA o xoves, 13 de xuño, a partir das 20:00 horas.

O 20 de xuño faranse públicas as cualificacións definitivas despois da resolución das solicitudes de revisión (a partir das 20:00 horas).

TARXETAS DE CUALIFICACIÓN

O venres, 14 de xuño, o alumnado recibirá por correo electrónico a súa Tarxeta de Cualificación Provisional da ABAU asinada dixitalmente.

O venres, 21 de xuño, o alumnado recibirá por correo electrónico a súa Tarxeta de Cualificación Definitiva da ABAU asinada dixitalmente coa modificación da nota, no seu caso, despois do prazo de revisión das cualificacións.

REVISIÓN DAS CUALIFICACIÓNS

O alumnado ou titores/as legais poderán solicitar a revisión da cualificación obtida nun ou en varios exames no prazo de tres días contados a partir da data de publicación das cualificacións. Neste proceso de revisión as modificacións das cualificacións poder ser tanto á alza como á baixa.

1. O prazo de presentación destas solicitudes será de tres días hábiles, contados a partir da data de publicación das cualificacións: do 14 a 18 de xuño (ata as 14:00 horas).

2. As solicitudes de revisión poderanse facer a través da aplicación informática Nerta, empregando o seu código de acceso. O alumnado deberá gardar copia da súa solicitude en calidade de resgardo e xustificación da presentación desta.

3. No proceso de revisión procederase do seguinte xeito:

a) En primeiro lugar, analizarase se houbo algún erro material na corrección do exame da persoa interesada (sumas mal calculadas ou preguntas sen corrixir). No caso de existir algún erro material, modificarase a cualificación, tanto á alza como á baixa. A cualificación provisoria obtida (identificada como P) pasa a ser a nova cualificación despois de modificar segundo o erro material detectado. No caso de non haber erros materiais, mantense como cualificación provisoria a cualificación orixinal (identificada tamén como P).

b) Deseguido, realizarase unha segunda corrección por un novo corrector/a especialista distinto ao que efectuou a primeira corrección. Se esta segunda cualificación (identificada como S) ten unha diferenza menor de dous puntos, a cualificación definitiva será a media aritmética entre S e P, nomeadamente (S+P)/2.

c) No suposto de que existise unha diferenza de dous ou máis puntos entre ambas as cualificacións (P e S), un terceiro especialista distinto dos anteriores efectuará unha terceira corrección (identificada como T). Neste caso, a cualificación definitiva será a media aritmética das tres cualificacións, nomeadamente (P+S+T)/3.

Contra a resolución adoptada pola CIUG, que porá fin á vía administrativa, poderá interpoñerse recurso potestativo de reposición no prazo dun mes contado desde o día seguinte ao da publicación ante a propia CIUG. Neste caso non se poderá interpoñer o recurso contencioso-administrativo mentres non se dite resolución expresa do recurso potestativo de reposición ou se produza o acto presunto.

REVISIÓN DE EXAMES

O alumnado, ou titores legais, ten dereito a ver as probas revisadas unha vez finalizado o proceso de revisión (Art. 10.3 do RD 310/2016 de 29 de xullo). Para a consulta dos exames poderá facerse a solicitude o 21 e o 25 de xuño (ata as 14:00h) presentando o formulario correspondente nun LERD ou remitindo por correo electrónico ao LERD correspondente o formulario:

LERD 3. Campus de Elviña (A Coruña)

Pavillón de estudantes – Campus de A Coruña – 15071 A Coruña

Teléfonos:  881 011 964 / 881 011 192 / 881 011 190 / 881 011 961

Correo: lerdcoruna@udc.es

Os exames revisados poderanse ver o 27 de xuño no ás 10:00 horas no Edificio Fontán da Cidade da Cultura (sede da CIUG).

IX Concurso de Debuxo Picasso

O pasado 5 de xuño coñecéronse os/as gañadores/as do IX Concurso de Debuxo Picasso organizado pola "Asociación da Prensa da Coruña (APC)" co patrocinio da Dirección Xeral de Cultura da Consellería de Cultura, Lingua e Xuventude, e coa colaboración do IES Eusebio da Guarda.

 

Entre os/as premiados/as figuran os traballos de varias das nosas alumnas:

Premio José Luis Bugallal á mellor ilustración: Luz Blanco Tato - IES Miraflores (Oleiros)-Profesora: Ana Sogo

 

 

Premio Olga Cristina Viaño Sánchez á mellor redacción: Alba Echeverri - IES Miraflores (Oleiros)-Profesora: Irene Lustres

Noraboa ás premiadas!

Actividade Expresión Artística do Club de Lectura de 3ºESO-PDC

O pasado venres 31 de maio, o alumnado do Club de lectura de 3º de ESO asistiu na sede de Afundación, na Coruña, á exposición “Picasso protagonista. Viñetas no cómic español contemporáneo”.

Puideron desfrutar do traballo de recoñecidos autores do cómic español reinterpretando o mito de Picasso artista  e das súas obras a través dunha xincana, así como da realización dun taller de robótica relacionado coas instalacións artísticas sostibles.

Axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

O prazo de solicitude é do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024.

Todo o proceso de solicitude da bolsa realízase a través da sede electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes. Unha vez cuberto o formulario de solicitude, se non tes certificado electrónico para presentalo de maneira online, podes imprimilo  e presentalo no teu centro educativo.

https://sede.educacion.gob.es/sede/login/inicio.jjsp?idConvocatoria=2109

Distribuir contido


by Dr. Radut