Información Eleccións dos representantes ao Consello Escolar

Dacordo coa Resolución do 10 de setembreo de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 18 do 09), a XUNTA ELECTORAL deste Centro, en virtude das atribucións que lle son conferidas pola lexislación vixente, dispón a convocatoria de eleccións ao Consello Escolar nos distintos sectores:

  • Sector de alumnado - elixiranse 3 representantes.
  • Sector de nais, pais e responsables do alumnado - elixirase 3 representante.
  • Sector de persoal de administración e servizos - elixirase 1 representante.
  • Sector de profesorado - elixiranse 4 representantes.

As convocatorias das eleccións de cada sector poden consultarse nos arquivos adxuntos a esta publicación.

 

 

O Censo correspondente a cada sector estará exposto no taboleiro de anuncios do Centro a partir do día 29 de outubro de 2024. As reclamacións ao referido Censo realizarase mediante escrito razoado dirixido á Xunta Electoral ata as 14 horas do día 8 de novembro de 2024.

 

 

As persoas que desexen presentar a súa candidatura oficial deberán segundo o modelo que se facilitará na Administración do Centro. As candidaturas poderán ser presentadas ata as 14 horas do luns 11 de novembro de 2024.

 

O sorteo dos membros da mesa electoral realizarase en acto público o día 12 de novembro de 2024 ás 13:05 horas na secretaría do Centro.

 

As votacións realizaranse no Centro o día 20 de novembro de 2024 

Votación responsables: (Debido ao baixo número de candidatos, modifícase a hora de votación: 13:30 - 15:15)

Votación alumnado:  9:30 - 14:00

Votación PAS: 11:00

Votación profesorado: Claustro Extraordinario

Programacións

Xa están dispoñibles na web do centro as Programacións didácticas das materias impartidas no IES Mestre Landín.

Podedes consultalas na ligazón da esquerda: Programacións dos departamentos, no apartado Lexislación de centro

Periodo de reclamacións

O periodo de reclamacións é o 27 e o 28 de xuño.

Os demandantes teñen á súa disposición modelos de reclamación na secretaría do centro.

Datas matrícula

Fotos fiesta

fotos

Información Admisión Formación Profesional

Xa está publicado o procedemento de admisión para aquel alumnado que desexe realizar estudos de Formación Profesional a partir do próximo curso académico 2024-2025. No caso do alumnado que titule ao rematar 4º de ESO, poderán solicitar praza nun ciclo formativo de grao medio.

Os seguintes enlaces conteñen a información sobre dito procedemento:

1. Instrucións xerais sobre a oferta ordinaria de ciclos de grao medio e ciclos de grao superior:

http://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/10715

2. Calendario de admisión:

http://www.edu.xunta.gal/fp/webfm_send/10716

3. Folletos informativos coa oferta formativa clasificados por familia profesional:

https://www.edu.xunta.gal/fp/folletos-informativos-mapa-oferta-fp

4. Informacion xeral sobre a FP:

https://www.edu.xunta.gal/fp/ven-fp

 
 
 
 
 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

 

DESTINATARIOS: Alumnado de 1º a 4º ESO- AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR

PRAZO DE PRESENTACIÓN: do 21/5/2024 a 21/6/2024 (incluídos )

ENDEREZO APLICACIÓN INFORMÁTICA: : https://www.edu.xunta.gal/fondolibros

MODO DE PRESENTACIÓN:

• Electrónica: utilizando esta aplicación ( https://www.edu.xunta.gal/fondolibros ). A través da Sede Electrónica-Procedemento ED330B NOTA: na presentación electrónica deberá presentarse unha solicitude individual para cada un dos fillos

• Presencial con asistencia da aplicación : cubra os datos nesta aplicación, imprima os Anexo I e Anexo II producidos e presénteos no centro.

• Presencial: utilice os Anexo IAnexo II da Orde da convocatoria.

O alumnado que non estea admitido nin coñeza en que centro vai estar escolarizado no curso escolar 2024-2025, deberá presentar a solicitude no centro no que está matriculado no curso 2023-2024.

 

Calendario Fondolibros

Becas

Xa está aberto o prazo para solicitar as beces para o curso 2024-2025.

Tedes toda a información no seguinte enlace

https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html

 
 
 
 

Vacantes curso 2024/2025

 

Dende o 1 ao 20 de marzo, estará aberto o prazo de admisión para o curso 24-25, para o alumnado que non proceda dos centros adscritos.

 

Vacantes:


CURSO

PRAZAS OFERTADAS

VACANTES

1º ESO

60

27

2º ESO

60

12

3º ESO

60

21

4º ESO

60

10


A solicitude de admisión ordinaria (ED550B) e o anexo II-bis, debe entregarse no centro docente indicado en primeiro lugar (poden pedirse ata seis centros por orde de preferencia), e deberá ir acompañada da documentación requirida.

  • Prazo requirimento de emenda deficiencias e documentación é 5 días hábiles.
  • Prazo presentar documentación acreditativa no caso de baremar é de 10 días hábiles (a partir do día seguinte ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión)

    CALENDARIO PROCEDEMENTO ADMISIÓN ALUMNADO

     

    Presentación solicitudes admisión ED550B e anexo II-bis, na sede electrónica https://sede.xunta.gal/na aplicación https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado ou na secretaría do centro.

     

    1 - 20 marzo

    Presentación documentación complementaria:  se hai que baremar: Documentación xustificativa doscriterios de baremo alegados na solicitude.  

     

    21 marzo - 5 abril

     Publicación listaxes provisionais admisión

     

    25 de abril

     

     

     Reclamacións listaxes provisionais ante o consello escolar  

     

    26 abril – 3 maio

     Publicación listaxes definitivas admisión

     

    15 de maio

      Recurso alzada listaxes definitivas ante a Xefatura Territorial

     

    contado a partir

     do día seguinte ao

    da súa publicación

     Prazo ordinario de matrícula ESO e Bacharelato

     

    23 xuño - 7 xullo

     

NOTA: As persoas solicitantes poden consultar no taboleiro do interior do centro, as listaxes provisionais de admitidos no proceso de admisión  ou tamén a través da aplicación admisionalumando empregando a chave365 ou certificado dixital.

 

 

Normativa de aplicación:

 

  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, ese regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

 

  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

Calendario de Exames

Para ver o calendario (orientativo) de exames prema aquí

 
 
 
 
 
 

Reserva de praza curso 2024-2025 centros adscritos

RESERVA DE PRAZA 2024/25 centros adscritos

 

 Aberto prazo de RESERVA de praza curso 2024-25, dende o 15 de xaneiro ao 5 de febreiro, dos nosos centros adscritos:

 1º ESO:                                                     1º Bacharelato:

 CEIP Plurilungüe Carballal                        IES Illa de Tambo

 

**A reserva farase no centro de procedencia

Hai que presentar a solicitude ED550A debidamente cuberta.

Descarga a solicitude en galego facendo click aquí

Descarga a solicitude en castelán facendo click aquí

 

 

O prazo de ADMISIÓN para o alumnado non procedente dos centros adscritos será do 1 ao 20 de marzo. A partir do 22 de febreiro, publicarase toda a información sobre o proceso de admisión.

 

Hai que presentar a solicitude ED550B debidamente cuberta.

Descarga a solicitude en galego facendo click aquí

Descarga a solicitude en castelán facendo click aquí

 

Pódese presentar a solicitude na secretaría do centro

Mediante sede electrónica

Mediante o aplicativo admisión alumnado

 

 

 

Non hai palabras

Lazo negro de luto. vector de Stock | Adobe Stock

Escola de Familias CEIP Plurilingüe do Carballal

1ª sesión da Escola de Familias tratará sobre "Establecemento de normas e límites: disciplina positiva" e será realizada polas técnicas da Asociación Rexurdir.

 

Enlace para inscribirse:

https://abalarbox.edu.xunta.gal/index.php/apps/forms/7iooYDyYSkYf8KEF

 

Máis información:

http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipdocarballal/taxonomy/term/74

Magosto 23/24

Concurso horto escolar

concurso horto escolar

Ánimate a participar no concurso máis verde!

Hora de ler

Ruta transporte escolar 2023/2024

Estas son as seguintas rutas do transporte escolar para o curso 2023/2024

 

Ruta Cantodarea

 

Ruta Muebles Mirón

 

Ruta Pastoriza

  

 

 

Calendario Escolar 2023/2024

Mediación no ML

Máis información facendo clic na imaxe

Prazos de matrícula

PRAZOS DE MATRÍCULA

·      Para axilizar o proceso de matrícula o alumnado que xa está en condicións de promocionar xa pode entregar na secretaría os papeis da matrícula. De faltar algún documento seralle requerido.

·      Aqueles que inda non saiban se promocionan ou non deberán esperar á entrega de notas o vindeiro día 26 de xuño. Este alumnado que se matricula en 2º, 3º ou 4º ESO formalizará a matrícula na semana do 27 de xuño ao 4 de xullo.

·      Na seguinte semana (do 5 ao 7 de xullo)  virá a matricularse o alumnado novo de 1º ESO e de admisión dos demais cursos. Non se admitirán matrículas máis alá do 7 de xullo.

 

DOCUMENTACIÓN MATRÍCULA CURSO 2023-2024

 

ØAnexo I: Autorización para custodia e comunicación.

ØAnexo II: Protección Datos (menores e maiores 14 anos) e a cláusula protección datos.

ØAnexo III: Solicitude de matrícula para o curso correspondente.

ØAnexo IV: Autorización saída centro e solicitude transporte escolar.

 

IMPORTANTE:

·       Todos os Anexos da matrícula deberán asinarse no lugar correspondente.

·       No caso de separación ou divorcio e/ou convenio reguladora documentación da matrícula deberá asinarse por ambos proxenitores se ambos teñen a patria potestade. No caso, de que falte a sinatura de algún dos proxenitores porase en coñecemento da XEFATURA TERRITORIAL.

      

DOCUMENTACIÓN QUE DEBE APORTAR:

Ø  Fotocopia DNI do alumno ( só alumnado de novo ingreso ou en caso de renovación)

Ø  Fotocopia DNI dos pais/nais/titores ( só alumnado de novo ingreso)

Ø  Fotocopia da Tarxeta Sanitaria ( só alumnado de novo ingreso)

Ø  Certificación académica primaria ( só alumnado 1º ESO) / Certificación académica ( só alumnado de novo ingreso)

Ø  Fotocopia do libro de familia( só alumnado de novo ingreso)

Ø  Fotocopia da sentencia xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador( só alumnado de novo ingreso ou modificacións)

ØVolante empadroamentoNecesario no caso de solicitar transporte

ØPara o alumnado de 3º e 4º ESOPAGO DO SEGURO ESCOLARde 1.12 €  no    conta: ES81 2080 5111 1931 1001 1339

     Deberá entregar o xustificante de pago xunto coa matrícula correspondente.

 

IMPORTANTE : SÓ SE LEVARÁ A CABO A MATRÍCULA SE ESTÁ TODA DOCUMENTACIÓN CUBERTA E ASINADA E AS TAXAS DO SEGURO ESCOLAR (3º E 4º ESO) PAGADAS E CO XUSTIFICANTE DE PAGO .

 

 

 

 



                                 

 

Fondo libros

Oferta Educativa do centro

Importance of Books in Our Life: Role of Books in Our Life I Leverage Edu

OFERTA EDUCATIVA

Beas NEAE

Escola de familias

 

Distribuir contido