Determinan os hábitos e rendimento académico?

Determinan os hábitos de mozas e mozos o seu rendimento académico"?

Boa pergunta. En todo o caso foi un pracer apoiar o noso grupiño de valentes, que participaron no debate escolar organizado polo Concello da Coruña os días 20 e 23 de Febreiro no IES Paseo das Pontes:
1ºB: Capitaneados por Inés Carrión, Mateo Hombre, Eva Júdenes, Inés Fernández e David Cancela
2ºC : Capitaneados por Cecilia Roás, Diego Carracedo, Carmen García, Paula Pérez, Noelia Pazos
2ºA : Capitaneados por Pablo Trabazo, Marta Pernás, Rosalía Aradas, Nicolás Vázquez e Marta García

Por que deberíamos traballar por competencias?
Que melloramos co hábito de debatir?

• Analizar a información e lectura comprensiva
  • Aprender a escoitar de forma crítica
  • Aprender a expresar oralmente e de forma idónea o pensamiento propio
  • Adquirir capacidade argumentativa
  • Conseguir fluidez na expresión oral
  • Adquirir dominio da comunicación non verbal
  • Aprender a traballar en equipo
  • Practicar a asertividade
  • Adquirir valores como o respecto e a tolerancia ante a discrepancia nas ideas
Tod@s os participantes recoñecen que foi unha experiencia altamente satisfactoria Tod@s souberon estar a altura das circunstancias, merecen ser apoiados, valorados e recoñecid@s.