RUGBY: Diversión con educación

Porque Rugby tag en EF? Neste deporte é incomprensible despreciar aos adversarios; son os compañeir@s cos que imos facer o 3º tempo. Neste deporte non se fala co árbitro, polo que non se lle presiona, engana; "non se fai teatro"... porque fomenta o respecto, a tolerancia, a lealtade!!

Porque é diferente, sorprendente, mixto. E porque participamos nun programa da FGR xunto con RENFE: "Rugby un tren de valores" que desenvolvimos coa axuda de monitores-xogadores do Club de Rugby Zalaeta. Aos que agradecemos a implicación na transmisión dos valores do Rugby , así como o contaxio polo gusto de xogar loitando en equipo, pola posesión deste balón tan vacilón!

XOGANDO NAS CLASES DE EF E NA PRAIA XOGANDO NO I TORNEO ESCOLAR NO CAMPO DE HERBA DE ACEA DA MA