Día escolar da Paz - 2012

O 30 de xaneiro conmemórase o Día escolar pola Paz e a Non Violencia e, desde a biblioteca, queremos animarvos a participar de novo nesta celebración.

Convocamos un CONCURSO DE CARTEIS POLA PAZ no que toda a comunidade educativa puido participar. Logo do fallo colgamos aquí os carteis.

Se queredes máis información, podedes consultar a páxina do Seminario Galego da Educación para a Paz.

No blog da Asesoría de Bibliotecas escolares de Galicia tedes unha relación de materiais seleccionados por distintas bibliotecas galegas. Impresionante tamén a recompilación de materiais que nos ofrece Asunción desde o CEIP de Mazaricos.

Graciñas a todas estas persoas que comparten o seu traballo!