Concerto con Alberto Romero Pedrosa

Durante as Xornadas Culturais visitounos o músico muradán Alberto Romero Pedrosa, para falarnos de música e da súa traxectoria musical. Alberto ten formación en guitarra clásica, pero tamén en guitarra eléctrica, baixo e ukelele. Ten o título superior do Conservatorio na especialidade de guitarra e hoxe imparte clases na Escola de Rock da Coruña.

Durante a visita falounos da súa formación e dos distintos tipos de música que compón e interpreta, en bandas máis ou menos estables como poden ser Deleiba, Malo será, Capitán Kostov, así como das colaboracións que fai con outros músicos e músicas que o convidan para gravaren discos con el ou para tocar nos seus concertos.

Tanto a charla coma o concerto resultou moi interesante e divertido e mesmo algún alumno se animou a compartir o escenario con el: Xian de 3º tocou o caixón e Fran de 2º cantou varios temas con el. Un éxito total. E, coma sempre, tedes fotos na Revista O Gherreiro.

Agradecémoslle a Antón, profesor de Tecnoloxía e membro do EDLG por contactar con el e convidalo a vir ao centro para compartir a súa música e experiencia.