HORARIOS MODULAR

CONVOCATORIA SERGAS

Fotos da Actividade sobre o Alzhéimer con Carlos Spuch

O martes 22 de outubro, tal e como avisamos nos eventos da nosa web, o alumnado do Ciclo formativo de grao medio de Coidados Auxiliares de Enfermaría acudiu a unha actividade enmarcada no programa Rede Paraugas Alzhéimer 4.0 da Federación Alzhéimer Galicia e a Fundación Barrié.

A actividade, que se divide en tres etapas, dou comezo cunha charla impartida polo neurobiólogo e investigador Carlos Spuch, que acercou ao alumnado do centro a realidade dos enfermos de Alzhéimer e a situación actual da investigación nesta patoloxía.

Esta actividade continuará ao longo deste trimestre con dúas etapas máis, unha de sensibilización na aula, na que un profesional da asociación AGADEA Alzhémer acudirá ao cento educativo a relatar a súa labor dentro da asociación, e unha derradeira etapa na que o alumnado visitará as instalacións dun centro de atención a persoas con demencia.

De momento compartimos con vós o álbum de fotografías da conferencia con Carlos Spuch