HORARIOS MODULAR

CONVOCATORIA SERGAS

Premios Literarios Arcebispo Juan de San Clemente

Durante o mércores 20 e o xoves 21 de marzo fíxose entrega dos Premios Literarios Arcebispo Juan de San Clemente.

Escollidos por representantes de varios Institutos os galardoados foron:

• “O Xardineiro dos ingleses” de Marcos Calveiro en Lingua Galega
  • “La Vegetariana” de Han Kang en Lingua estranxeira
  • “La Uruguaya” de Pedro Mairal en Lengua Castellana

Unha selección do alumnado de 4º Eso e 1º de Bacharelato do IES de Lamas ten participado na actividade dos Premios San Clemente previa lectura dos libros premiados.

No caso de Sergio Blanco Iglesias (4ºB) e Xiana Villaverde Munín (1º Bach) puideron participar no coloquio cos autores premiados.

O alumnado puido participar no acto de entrega de premios do mércores (19:00 horas) e nos coloquios cos autores premiados. Pero tamén houbo intres máis lúdicos como a participación dunha representación de alumnado e profesorado do noso Instituto na cea de gala dos Premios. Podedes gozar das imaxes deste prestixioso certame no seguinte álbum de fotografías.