HORARIOS MODULAR

CONVOCATORIA SERGAS

Obradoiro "a miña filla / alumna sofre violencia?"

Dende a ANAP do CEIP Lamas de Abade e a ANPA do IES Lamas de Abade solicítannos que lle deamos difusión ao Obradoiro  " A miña filla/alumna sofre violencia?, impartido dentro da campaña COMPigual, Compostela pola Igualdade de Xénero que terá lugar o xoves 16 de marzo

Dirixido a: profesores e familias do alumnado de Primaria (5º e 6º), IES Lamas de Abade e CIFP Compostela. Obxetivos: dotar de pautas a nais e pais con fillas adolescentes para detectar a violencia de xénero e actuar ante ela.Proveer de directrices ao persoal dos centros educativos para detectar e intervir en casos de violencia de xénero das súas alumnas.

Como?: A través dun encontro participativo e dinámico onde reflexionar, debater e
adquirir novos coñecementos.

Datos da actividade:

Día: 16 de marzo. Hora: 16:30 a 18:30 horas.
Lugar: Salón de actos do CEIP Lamas de Abade.
Prazas: 40. Prioridade para as familias e profesores do CEIP Lamas de Abade.

Inscrición: enviando un correo á ANPA do CEIP Lamas de Abade (anpaceiplda@gmail.com) onde se indique o Nome e o centro ao que pertence.
O último día para inscribirse será o venres, 10 de marzo.

Pulsando na imaxe poderase acceder ao folleto informativo