ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2024

Hoxe gañamos Tod@s !!!!!!!

A última actividade do trimestre naceu como medio para incentivar a solidariedade coa recollida de alimentos da Biblioteca. O Departamento de Educación Física tomou a iniciativa de organizar un "partido solidario" no que o alumnado pagaba a súa entrada coa entrega dun quilogramo de alimentos.

A asistencia foi enorme contabilizándose máis de 170 entradas, as gradas estiveron cheas de xente e de encendidos ánimos e o espectáculo no campo tivo emoción minuto tras minuto sendo necesario resolver o resultado do encontro na tanda de penaltis na que os vencedores foron os de 4º da Eso xusto no derradeiro lanzamento do partido. Non obstante, co éxito desta actividade, hoxe os gañadores fomos todas e todos. Parabéns!!!!