ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2024

2º premio ase autonómica do concurso sobre consumo responsable e calidade de vida Consumópolis-17: dálle gústame ao consumo circular e responsable

O curso 2021-2022 o Ies Lamas de Abade participou, como nos últimos anos, no Plan Proxecta Consumópolis.

Trátase dun programa educativo realizado en colaboración coa Consellería de Cultura, Educación e Universidade e o Instituto Galego de Consumo coa finalidade promover a educación dun consumo responsable por parte do alumnado.

Este proxecto permite reflexionar de xeito consciente, crítico e solidario, sobre diferentes aspectos do consumo responsable mediante a participación nun xogo pedagóxico e nun concurso escolar estatal e autonómico.

Entre os obxectivos deste proxecto podemos destacar:

• Desenvolver no alumnado un pensamento crítico e independente e fomentar a reflexión sobre os aspectos éticos, solidarios e ambientais que determina a responsabilidade no consumo

O traballo desenvolvido durante o curso escolar estivo centrado en dúas premisas:

• Non temos planeta B

• Que planeta lle queremos deixar @s nos@s fill@s?

Aínda que o obxectivo da participación nestes proxectos non é a de gañar premios, pois considérase que o importante é facer conciencia sobre un consumo responsable, este ano un dos grupos participantes quedou segundo na súa categoría ( 3º ESO -4º ESO) no concurso autonómico.

Parabéns ao alumnado: Lucía Tejo Aldrey, Iker-Xabier Codesido Rendo-Alexia Firvida González-Guillermo Baluja López e José Manuel Meijide Fernández polo segundo posto no concurso autonómico.