VISITA Ó MUSEO DE HISTORIA NATURAL da USC

Cun día brumoso e meleado, o pasado día 8 de xuño, como é tradición para os alumnos de 1º de ESO do noso Instituto, levouse a cabo a visita ó Museo da Universidade de Santiago de Compostela de Historia Natural

Nel exponse una nutrida representación de especies  de diferentes reinos dos nosos ecosistemas galegos, tanto terrestres como acuáticos. E os estudantes poden desfrutar tamén da observación da biocenoses propias de ecosistemas exóticos en forma de animais disecados como panteras, osos polares, tigres de bengala, etc., ós que os nosos alumnos poden ver de forma natural.

As actividades a realizar no museo foron  levadas  a cabo con máis facilidade para uns que para outros pois, dada a data da  visita, permitíuselle facela a todos os alumnos do primeiro curso da ESO sen excepción (aprobados ou non).

Os estudantes estiveron acompañados dos profesores: J.J. Martínez , María Roel e  Marina Raíces.  Como de costume, tiveron o orgullo de recibir as felicitacións do persoal do museo polo  excelente comportamento do noso alumnado durante a visita.

Á saída tomouse esta fotografía do grupo  todos xuntos a modo de recordo para a posteridade.