VI FEIRA DE MINERAIS

Como cada curso, o IES LAMAS DE ABADE visitou a Feira de Minerais. A actividade foi organizada polo Dpto. de Física e Química en colaboración co Dpto. de Bioloxía e Xeoloxía para os alumnos de Bilingüe.

Nesta ocasión, ademais da consabida exposición de diferentes casas comerciais de minerais e xoiería, se nos ofreceron dous obradoiros para o noso nivel: o da ESCOLA DE INXEÑERÍA DE MINAS E ENERXÍA e, un segundo, do GRUPO MINERALÓXICO E XEOLÓXICO GALEGO. É preciso salientar que, a pesar de que os dous nos resultaron moi adecuados ó noso nivel, o primeiro de eles (así coincidimos todos) foi o que nós calcificaríamos como “moi recomendable”. Moi rigoroso e didáctico, con unha metodoloxía baseada na indagación e dedución, ben conseguida.

Por suposto, quedamos en contacto para viren a realizar obradoiros en cursos vindeiros no noso centro.