Plan Proxecta+

« Septembro 2024 »

Visita ao viveiro de empresas da Fundación CEL e á fábrica de Innolact-Quescren

O pasado xoves 28 de setembro, alumnos e alumnas de ciclos de Formación Profesional do IES Gregorio Fernández realizaron unha visita guiada ás instalacións da Fundación CEL da man da súa xerente, Marián Tallón, para coñecer de primeira man como se traballa no viveiro de empresas e que tipo de servizos reciben os emprendedores. Alí brindouselles unha sesión na que o coach Pablo López, de Implicatum Consultoría, mostrou aos alumnos/as os pasos para poñer en marcha un proxecto emprendedor, ademais do ecosistema de apoio a nivel nacional.

A xornada completouse cunha visita organizada pola propia Fundación CEL á fábrica de Innolact – Quescrem, en Castro de Ribeiras de Lea, guiada polo seu director técnico e co-fundador, Jesús Zapico. Trátase unha empresa referente en emprendemento e innovación da industria alimentaria, que, desde as súas orixes, apostou polo apoio á investigación de produtos culinarios innovadores.

Retómanse así as actividades organizadas pola aula de Emprendemento do IES Gregorio Fernández, iniciadas o pasado curso académico e financiadas na súa totalidade polo Ministerio de Educación e Formación Profesional e pola Unión Europea-NextGenerationEU (Repartición 2022) no marco do Mecanismo do Plan de Recuperación, Transformación e Resiliencia. Podedes descargar máis fotos no seguinte álbum.

Visita Fundación CEL

visita QUescrem