Lun | Mar | Mér | Xov | Ven | Sáb | Dom |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
Nas últimas semanas, o noso alumnado de 2º de ESO participou na fase final do proxecto eTwinning da Unión Europea "Math, Music and Emotions", proxecto virtual no que traballamos ao longo de todo o curso con alumnado de Finlandia e Chipre.
Nesta derradeira etapa, o alumnado debeu realizar un traballo estatístico analizando as emocións xeradas por música propia de cada un dos países. Compartimos con toda a comunidade educativa os resultados obtidos mediante o seguinte informe elaborado colaborativamente e cuxas conclusións foron tamén analizadas cos nosos socios europeos.
Na primeira parte do proxecto eTwinning Math, Music and Emotions, analizamos os significado de cada unha das emocións escollidas polo alumnado dos tres países: medo, asco, ira, tristeza, alegría e melancolía. Resumimos todo este coñecemento nun programa de Radio Bolboreta.
Con estas ideas claras, o alumnado seleccionou seis cancións galegas buscando que cada unha delas representase unha das emocións traballadas. Finalmente, compartimos as cancións cos nosos compañeiros fineses e chipriotas e valoramos en que grado nos producía cada emoción cada unha das cancións.
As nosas cancións escollidas foron as seguintes, podes adiviñar para que emoción foi pensada cada unha delas?
Memoria da noite. Luar na Lubre
Negra sombra. Luz Casal e Carlos Núñez
O mazo armado. Nao Galiza
O tren. Andrés do Barro, versión de Louband.
A cinza. Mounqup.
Fisterra. Milladoiro.