Bases do Concurso de Debuxo contra a violencia de Xénero

Con motivo da conmemoración do 25 de novembro, Día Internacional de Loita contra a Violencia de Xénero, o IES Francisco Aguiar convoca un concurso de debuxos sobre esta temática a e a súa denuncia.

CONCURSO DE DEBUXO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

BASES DE PARTICIPACIÓN

1.

Pode participar todo o alumnado. Cada persoa pode envíar até dous debuxos, que serán entregadas á profesora Elena Pernas, docente de Matemáticas.

2.

Os debuxos participantes no concurso terán como tema “A violencia de xénero”.

3.

A identificación persoal da autoría do debuxo realizarase unha vez emitida a resolución do xurado.

3. As persoas que presenten os seus debuxos ao concurso serán responsables da orixinalidade e autoría dos mesmos. O IES Francisco Aguiar resérvase o dereito de publicar e difundir os traballos presentados, fosen premiados, ou non.

4. A presentación dos debuxos poderá realizarse desde o mesmo día da publicación destas bases na páxina web do IES Francisco Aguiar até o día 21 de novembro de 2022, ás 14:15h.

5. Haberá un xurado integrado por cinco persoas, tres profesores e dous alumnos, que será o encargado de avaliar os debuxos presentados.

6. Os criterios de valoración para elixir á persoa gañadora serán: o contido e tratamento do tema, a orixinalidade e a capacidade de impacto da mensaxe.

7. O xurado emitirá o fallo o día 25 de novembro, que se fará público na páxina web do IES Francisco Aguiar, e no que designará o mellor debuxo e os finalistas.

8. O premio entregarase en Dirección durante o segundo recreo do día 25 de novembro. Consistirá nun vale de 15 euros para o primeiro premio e dous de 10 euros para os áccessit, para a compra dun libro ou disco.

9.

A presentación dun debuxo á presente convocatoria supón a aceptación plena das presentes bases. Calquera circunstancia non contemplada nas mesmas, será resolta polo xurado con carácter inapelable.