ACTO DE DESPEDIDA AOS ALUMNOS E ALUMNAS DE 2º DE BACHARELATO

Todo chega, e como non, tamén, as despedidas, que son realmente benvidas a outras etapas da vida...

A todos aqueles e aquelas que conseguiron superar con éxito as súas previsións e que agora, (quedan as probas de acceso á universidade, pero seguramente as superen co mesmo éxito que superaron o bacharelato) afrontan novos desafíos académicos, naraboa e transmitir o noso desexo de que as súas traxectorias sigan sendo frutíferas no académico e tamén no persoal. A ledicia que supón que os nosos alumnos e alumnas vaian conseguindo os seus obxectivos académicos e que en moitos casos o fagan con brillantez, se une a pequena tristeza da despedida. Toda a comunidade educativa do IES Ponteceso quere o mellor para o voso futuro como así o intentou para o voso presente. A enfiar os novos retos e que esa aventura sexa próspera, completa e feliz.

Unha aperta a todos e a todas.

fotobac2