Celebrando o Día Internacional dos Dereitos Humanos no IES Valga

Día Internacional dos Dereitos Humanos Día Internacional dos Dereitos Humanos O departamento de Filosofía celebrou o Día Internacional dos Dereitos Humanos e explica nas seguintes liñas a actividade que realizou para conmemorar esta data: "Hoxe quedou aberto no IES de Valga, para todo o mundo que queira visitalo, o PASEO DOS DEREITOS HUMANOS. Non é gran cousa, certamente. Lastras. Non hai máis. Tampouco esperedes que o pasee Luther King ou Gandhi, que bastante terán con darlle conversa aos anxos. Mais, quen nos di que non o poidan pasear adolescentes de Valga hoxe e futuros Mandela ou Gandhi mañá?. Tamén eles foron rapaces nun tempo. Quizais algún do alumnado da ESO, de Ciclo Formativo ou da FP Básica, que berraron os dereitos humanos hoxe na biblioteca?

En fin, mellor non aspiremos a tanto, conformémonos con que durante unha semana, mentres o PASEO permaneza aberto, ningún insulte, nin berre, nin maltrate, nin humille... tampouco é tanto pedir. Logo, xa veremos.

Aos expositores do paseo contribuíu moito alumnado -teñen placa conmemorativa nel- mais quero dar as grazas especialmente a Noa Carrera, que carretou lastras, a Rosalía García, porque fixo de todo, e a Mar Tejero. Grazas a todos e a todas."