Listaxe provisional de fondo libros 2024/25

Seguindo as indicacións da ORDE do 7 de maio do 2024 na que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2024/2025, xa están publicadas no taboleiro interior do Centro as listaxes de admitidos e excluídos en dito fondo solidario.

Obradoiro de elaboración de xabón

No mes de xuño, alumnado de 3ºESO empregou aceite de cocina usado, que alumnado e profesorado trouxeron previamente das súas casas, para elaborar xabón, colaborando a reciclar este residuo tan contaminante que todos xeramos nas nosas cociñas.

Charla de separación de residuos

Neste curso 2023/24, no IES Chano Piñeiro incrementamos o número e variedade de contedores para depositar o lixo que xeramos no noso centro.

Inspección de primavera do Proxecto Rios

O xoves 23 de maio, o alumnado de 3ºESO, xunto cos seus profesores de Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química e Matemáticas, realizaron a INSPECCIÓN DE PRIMAVERA DO RÍO LÉREZ no treito de río que pasa pola área recreativa de Cotelo.

ADMISIÓN EN CICLOS DE FORMACIÓN PROFESIONAL CURSO 2024-2025

O prazo para a admisión en ciclos de FP será do 24 de xuño ao 4 de xullo de 2024.

Debedes facelo a través de https://www.edu.xunta.gal/ciclosadmision/