II CONGRESO NACIONAL ESCOLA RURAL EN RIBADAVIA

03/05/2024 08:30
03/05/2024 22:00

O pasado venres, 3 de maio, un grupo de alumnas de 1º de Bacharelato integrado por Sara Armada, Carmen Fustes, Zoe Gómez, Alba Martínez e Laura Salgueiro, xunto coas profesoras Bea Otero, Patricia Vázquez e Sara Filgueira, participaron no II Congreso Nacional Escola Rural, celebrado en Ribadavia. Alí, as nosas representantes deron a coñecer ante profesionais da educación de toda España os proxectos e actividades que se levan a cabo no noso centro.
Grazas ó CFR de Ferrol por contar con nós para esta actividade.

1º BAC CANSAT EXPOSICIÓN

26/04/2024 08:30
26/04/2024 20:00

O alumnado de 1º BAC que forma parte do equipo de Polos Creativos participa o venres 26-04-24 de 08:30 a 18:00 horas na xornada de exposición en Santiago.

1º BAC DESAFÍO CANSAT CERCEDA

23/04/2024 07:50
23/04/2024 17:00
O 23 de abril de 2024 foi o lanzamento do noso satélite. Foi todo ben con relación á carcasa e ó paracaídas. O paracaídas logrou abrir á perfección e a lata non sufríu danos graves.
Pero non todo foi óptimo para o noso equipo PixinSat, tivemos problemas coa placa do Arduino e non puidemos recoller ningún dato á hora do lanzamento.
Nos vídeos que se mostran a continuación podedes ver a recollida do Sat e a noticia do Telexornal.

CANSAT PROBA PARACAÍDAS 2

08/04/2024 16:00
08/04/2024 18:00

Este luns 8 probamos unha das carcasas có paracaídas, a carcasa estaba chea de pezas as cales axudáronos a pesar e saber canto pesaría a lata cando se lle meterán as pezas do Arduino.
Comprobamos que a carcasa sobreviviu á herba pero non ó cemento.

1º BAC DESAFÍO CANSAT NO DIARIO DE FERROL

O noso alumnado participante no desafío CanSat que á Axencia Espacial Europea impulsa cada ano foi protagonista da noticia publicada o domingo 31 de marzo no Diario de Ferrol.

Podedes ver a noticia completa no seguinte enlace:

1º BAC DESAFÍO CANSAT XORNADA EN SANTIAGO

06/03/2024 08:30

O alumnado de 1º BAC que forma parte do equipo de Polos Creativos participa o mércores 6 de marzo de 08:30 a 18:00 horas nunha xornada informativa de prelanzamento do Cansat na Cidade da Cultura en Santiago de Compostela.

O Desafío Cansat está incluido dentro do programa de innovación educativa Polos Creativos, o cal está en pleno desenvolvemento en todos os centros educativos galegos.

A actividade está organizada polo equipo de Polos Creativos do IES Cabo Ortegal

RETOS DOS POLOS CREATIVOS. VÍDEO PRESENTADO

21/06/2023 10:44

Aquí vos deixamos o vídeo de Polos Creativos que o centro presentou ao reto proposto pola Consellería. Moitas grazas a todos os participantes!

GRAVACIÓN DOS MICRORRELATOS FINALISTAS DO I CERTAME DE MICRORRELATOS CIENTÍFICOS

08/06/2023 10:36

Anxo, Sara, Lucía, Naiara e Zoe de 4º ESO gravaron o seu microrrelato científico na radio de Polos Creativos. Os seus microrrelatos foron os 5 seleccionados dentro do I Certame de Microrrelatos Científicos organizado polo centro.

INAUGURACIÓN DA EXPOSICIÓN RECICLARTEGAL

12/04/2023 14:13

A exposición Reciclartegal está dispoñible para poder visitala no paseo marítimo de Cariño desde esta mañá. A inauguración oficial tivo lugar cando os nosos Embaixadores divulgaron os seus coñecementos da zona a un público moi especial, o alumnado de 5º e 6º de primaria do CEIP Manuel Fraga Iribarne. Explicáronlles, empregando o mapa de Cariño en 3D, o que ocorre cos residuos que chegan aos nosos ríos, mares e océanos e a súa repercusión sobre a fauna e como as correntes mariñas favorecen que os residuos doutros lugares rematen nas praias de Cariño. Unha charla produtiva para concienciar as novas xeracións da importancia de manter limpa a contorna. Noraboa!

EXPOSICIÓN RECICLARTEGAL

11/04/2023 20:55

O noso alumnado continúa traballando! Na xornada de hoxe comezaron a preparación da exposición de esculturas de madeira e residuos, recollidos previamente nas praias e complexos dunares de Cariño e no río Mera. Dita exposición poderase visitar no paseo marítimo de Cariño a partir de mañá, grazas á colaboración do Concello.

Esta actividade forma parte do proxecto Erasmus+ do centro, do Club de Ciencias e do proxecto de Polos Creativos, xa que se empregou o material recibido para facer as esculturas e o material didáctico que se empregará na difusión.