25N

O IES BREAMO uniuse esta semana  á conmemoración do Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller, o 25 de novembro. Baixo a firme convicción de que a educación é un pilar fundamental para erradicar a violencia de xénero, os nosos/as estudantes participaron en diversas actividades que buscaban sensibilizar, informar e promover a igualdade e o respecto:

Ao longo da semana, os corredores e aulas enchéronse de cor e mensaxes poderosas. Os estudantes, comprometidos/as coa causa, crearon carteis que transmiten diferentes mensaxes: "Nin unha menos" e "Basta de violencia"... Posteriormente, o pasado venres estivemos no Concello co alumnado de 1ºESO, que leu o manifesto.

A creatividade do noso alumnado fíxose evidente na entrada do instituto, pero houbo tamén charlas e debates para o alumnado de 2ºESO, que brindaron ao alumnado un espazo seguro para expresar as súas opinións e aprender máis sobre a importancia da equidade de xénero.

Ademais, realizaron actividades prácticas que fomentaron a empatía e o traballo en equipo: o alumnado participou en dinámicas que promovían o diálogo, a comprensión mutua e o respecto, da man de Euroeume, que se achegou ao noso centro co seu punto violeta-arcoíris. Alí fixeron tamén un concurso de chapas, con 1º, 2º e 3º premio entre o alumnado de 1ºESO.

Cremos firmemente que a educación é unha ferramenta poderosa para construír unha sociedade libre de violencia de xénero. O compromiso e a participación activa dos nosos/as estudantes demostran que están dispostos a ser axentes de cambio.