DATAS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2024/25
3º ESO: 4 de xullo
4º ESO: 2 e 3 de xullo
1º BACH: 1 e 2 de xullo
De non poder presentar a matrícula nos días indicados, poderase presentar calquer día do 26 de xuño ao 5 de xullo en horario de 9 a 14.

Documentación e impresos     PDF

Saída ás Illas Cies

O venres 20 de xuño os alumnos de Ciencias de 1º de bacharelato e de Ciencias de 4º da ESO xunto cos profesores Mónica, Montse, Pilo e Fran visitaron as illas Cíes dentro do Parque Nacional Illas Atlánticas. Ás 11 da maña colleron o barco en Vigo e en pouco máis de 35 minutos chwgaron ás illas, eles e varios institutos máis de toda Galicia. Unha vez na illa puséronse en marcha. Camiñata pola illa de Monteagudo, pasando polo Lago dos Nenos que comunica coa illa do Faro. Subiron ata a Pedra da Campá, observatorio de aves, e finalmente chegaron ao faro da illa onde comeron. Na subida observaron varias parellas de gaivotas cos poliños, asi como vexetación típica de dunas e acantilados. Unha curiosidade foi que poideran observar e fotografar un exemplar de gaivota albina, unha rareza. Baixada á praia de Rodas, baño dos valentes e volta para casa  no barco con espectacular baile amenizado pola nosa amiga/compañeira/profe Pilo.Un moi bo día, moi interesante e divertido. Os alumnos un dez.