Charla MEDICINA

Dentro dos actos do 25 Aniversario do Centro o 16 de decembro os alumnos de 4º ESO e Bacharelato participaron nunha charla impartida por Carolina Pena, Catarina Sousa e José Gestido sobre medicina e a rama sanitaria. Catarina, Carolina e José estudiaron no IES As barxas e actualmente exercen como médicos na zona de Pontevedra. Lembramos anécdotas do seu paso polo Centro, nos comentaron en qué consiste o seu traballo diario e sobre todo transmitiron aos nosos alumnos a mensaxe de que vale a pena adicarlle esforzo ao estudo para poder adicarte a aquelo que che gusta, e  que se te plantexas unha meta con máis ou menos esforzo podes alcanzala. Dende aquí, agradecerlles que fixeran un oco na súa apretada axenda para estar con nós.

Charla MEDICINA by Slidely Slideshow