« Week of Novembro 18, 2019 »
all day

Alumnado de 4º curso da ESO participa nunha acción complementaria formativa de inmersión lingüística en inglés en Os Peares, Ourense. Acompaña a profesora da materia de Tecnoloxía bilingüe Carmen Cedrón.

Start: 18/11/2019 09:40

O grupo TRAGSA imparte unha conferencia formativa para 1º e 2º CM de Aproveitamentos forestais: Distancias de plantación, xestión de biomas, faixas, interpretación de planos, orientación no monte, apps captura coordenadas...

Start: 18/11/2019 09:50

Posta en marcha dos Proxectos "De ítaca a Ávalon" e AECID, da Xunta e do Ministerio en colaboración coa ONG InteRed.

OBXECTIVO: Favorecer a coeducación para unha transformación social libre de violencia machista.

Estas actividades serán levadas a cabo dentro do plan de acción titorial para o alumnado da ESO.

Start: 18/11/2019 14:30
End: 18/11/2019 16:35

Dentro das actividades do Cine Foro do Clube de Letras iniciadas o 11 de novembro, proxéctase a segunda parte da película "Quiero ser como Becham" e realízase un taller coloquio sobre os estereotipos de xénero. Coordina Marga Freire e colabora Susana Rial.

Start: 18/11/2019 18:30

Start: 19/11/2019 09:50

Start: 20/11/2019 09:45
End: 20/11/2019 12:50

Alumnado de Ciclo Medio de Aproveitamentos forestais e Ciclos Superior de Xestión forestal e do medio natural visitan o Distrito forestal III, de Ordes (A Coruña) para ampliar a súa formación na materia de Defensa contra incencios forestais. E coñecer de primeira man o organigrama de funcionamento dun Distrito forestal.

Start: 20/11/2019 19:02

O IES de Arzúa leva anos colaborando con esta ONG

Estas son as iniciativas que realizan e que aparecen na súa web:

"Las iniciativas que llevamos a cabo desde GLORR Fundación van destinadas a disminuir la pobreza y desigualdad que sufre la población infantil en nuestro país.

El trabajo que llevamos a cabo desde GLORR Fundación, es la recogida de ropa usada y calzado tanto de niños como adultos, mantas, material de “bebe” (cunas-cochecitos-tronas, bañeras, peluches… que se encuentren en buen estado) y cualquier producto textil o piel que las familias no van a hacer servir y que les daremos un segundo uso a prendas que se puedan reutilizar."

Start: 21/11/2019 09:50

Actividades no IES recordando o día internacional da Filosofía. Organiza o departamento de Filosofía a través da profesora Marga Freire.

Start: 21/11/2019 11:30

O concello de Arzúa organiza a celebración do día do neno convidando aos estudantes do IES a ver un espectáculo teatral  “Nós (a historia de Galicia)” de Malasombra. Hora de actuación: 11:30. Grupos 1º e 2º da ESO.

Start: 22/11/2019 10:50

O alumnado de segundo curso dos Ciclos Formativos de grao Medio e Superior recibirán información sobre o funcionamento das Becas FEUGA

Start: 17/11/2019 00:00
End: 23/11/2019 00:00