Cursos dispoñíbeis

Material e actividades do módulo Operacións básicas depreparación do terreo

A Arte Floral do IES de Arzúa é unha miniempresa dedicada á venda de flores, arranxos florais e plantas ornamentais en maceta de interior e exterior. Trabállase na gran maioría por encargo, salvo datas especiais nas que se realiza un mercadillo aberto ao público en xeral.

Nace coa intención de formar e sobre todo motivar aos rapaces e rapazas da FP Básica “Agroxardinaría e composicións florais” e dotalos de espírito emprendedor.

Todo se basea na idea da frase “UNHA EMPRESA FUNCIONA SE TI FAS QUE FUNCIONE”.

Materiales y actividades del módulo Materiales de floristería.

Flor Arzúa”.

O Nome comercial escollido reflicte a esencia das flores e das plantas xa que nos dan xogo a crear, polo tanto empregouse o propio espírito da formación, o Arte floral, e uniuse á identidade do centro que nos acolle, o IES de Arzúa. Deste xeito naceu FlorArzúa. Un nome axeitado e que non estea en uso na contorna.

Ley 7/2012, de 28 de junio, de montes de Galicia.

Repoblación forestal: introducción de especies forestales arbóreas o arbustivas en un terreno mediante siembra o plantación. Puede ser forestación o reforestación.

Restauración hidrológico-forestal: proceso resultante de la ejecución de los planes, trabajos y acciones necesarios para la conservación, defensa y recuperación de la estabilidad y fertilidad de los suelos forestales, regulación de escorrentías, consolidación de laderas, contención de sedimentos y defensa del suelo contra la erosión.

Tratamientos silvícolas: aquellas actuaciones forestales que tratan de la conservación, mejora, aprovechamiento o regeneración natural de las masas arboladas o, en su caso, de la restauración.

Curso de Gabeo, trepa e poda en altura.

Son aprovechamientos forestales, en general, todos los aprovechamientos que tienen como base territorial el monte y, en especial, los madereros y leñosos, incluida la biomasa forestal, y los no madereros, como el corcho, los pastos, la caza, los frutos, los hongos, las plantas aromáticas y medicinales, los productos apícolas y los demás productos y servicios característicos de los montes.

Material e actividades do módulo Uso público en espazos naturais

Curso Técnicas de Educación Ambiental en 1 CS Xestión Forestal e do medio natural dual ordinario

Curso de apoio para o módulo de Topografía Agraria.

Son aprovechamientos forestales, en general, todos los aprovechamientos que tienen como base territorial el monte y, en especial, los madereros y leñosos, incluida la biomasa forestal, y los no madereros, como el corcho, los pastos, la caza, los frutos, los hongos, las plantas aromáticas y medicinales, los productos apícolas y los demás productos y servicios característicos de los montes.

Curso de mecanización e instalacións agrarias

No módulo de Xestión de Montes atoparedes información sobre diversos temas forestais (repoboacións, selvicultura, ordenación, dasometría, etc.)

Curso con información sobre os proxectos fin de ciclo a desenvolver en 2º CS

Este é un curso para resolver dúbidas sobre os proxectos do alumnado.

Neste curso atoparedes información actualizada sobre os incendios forestais.

Curso de apoio para o módulo de Topografía Agraria.

A Biblioteca escolar, o uso das fontes de información e as TICs na Formación Profesional.

Curso de Física e Química de 4º ESO. Materiais para alumnado

Curso virtual para o seguimento do módulo

FRANCÉS 1º ESO. CURSO 2024/2025

FRANCÉS 2ª LINGUA ESTRANXEIRA. CURSO 2023/2024