HORARIO DE VERÁN

O centro permanecerá aberto durante os meses de xullo e agosto de 10:00 a 13:00 horas.

Pechado:

-25 a 28 de xullo

-15 a 18 de agosto

-26 de agosto

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2024/25

Preme no curso correspondente para acceder á listaxe de libros.

1º BACHARELATO

2º BACHARELATO

*O alumnado proposto para PDC debe agardar a setembro para ser informado dos libros que necesitará.

Recomendación xeral para todo o alumnado: aconsellamos mercar sempre os libros en establecementos que ofrezan a posibilidade de cambio. Asemade,recomendamos que non se lle poña o forro e o nome antes da primeira clase por se é preciso cambialo.

FONDOLIBROS 24/25

Na seguinte ligazón atoparás información relativa á adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso (24/25).

Resumo da presentación:

Prazo de presentación de solicitudes: do 21/05/24 a 21/06/24, incluídos.

As solicitudes presentaranse por vía electrónica a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (prema aquí e recorde que é preciso facer unha solicitude individual por cada fillo/a) ou presencialmente no propio centro educativo. Neste último caso será preciso cumplimentar os seguintes arquivos (Anexo I e II) e presentalos directamente no noso centro.

Texto da convocatoria: Orde do 7 de maio de 2024

PROCEDEMENTO E PAGO DE TAXAS DO TÍTULO DE BACHARELATO

O pagamento debe realizarse a través da seguinte ligazón:

Pinchando en INICIAR TAXA (candado aberto) xérase un impreso de autoliquidación de taxas que debemos ir cumplimentando do seguinte xeito:

DATOS DA TAXA:

• Consellería: CULTURA, EDUCACIÓN, FP E UNIVERSIDADES

• DelegaciónOURENSE

• Servizo: ENSINO MEDIO

• Taxa: EXPEDICIÓN DE TÍTULOS ACADÉMICOS E PROFESIONAIS POLA LOE E OS SEUS DUPLICADOS

• Obxecto de pago: TÍTULO DE BACHARELATO DE (nome do/a alumno/a)

• DATOS PAGO: 54€ taxa xeral, 27´03 familia numerosa 0€ familia numerosa especial.

MOI IMPORTANTE:

• A data de pagamento debe ser posterior á data de publicación das cualificacións da avaliación final (peche de actas por parte do centro educativo). Dende o centro recomendamos facer o pagamento o día 16 de maio, para ter oportunidade de resolver problemas o día 20.

• En caso de realizar o pago telemático: o único xustificante de pago válido é o modelo 730-731 que se pode descargar en versión PDF no apartado Cidadáns-Pago de taxas e prezos-Operacións realizadas.

• No momento do pago, a aplicación xera un recibo de pago con tarxeta; en ningún caso este recibo será xustificante de pago das taxas (de feito en dito recibo non consta o obxecto de pago da taxa), o que debe presentar no centro educativo é o modelo 730-731 que se descarga como se explica anteriormente

Becas e Axudas para Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo

Xa está aberto o prazo para as becas e axudas para alumnado con necesidades especificas de apoio educativo (ligazón). Premendo nesta ligazón xa entras directamente na tramitación do mesmo.

No seguinte VIDEO podes ver tódolos pasos para realizar a solicitude: Ligazón

ABAU 2024

Imos a facer un recopilatorio de toda a información que obtemos para as probas da ABAU deste ano 2024.

• Presentación a ABAU 2024: Premendo no seguinte enlace podes ver un resumo de todo o relacionado coa ABAU: método para obter a miña nota media, nota de corte de cada grado (significado), calendario, matrícula, documentación, horarios, normas, etc. Agradecemos esta documentacion a Mónica Diz Besada e a súa web https://monicadizorienta.blogspot.com na que podes atopar moita máis información de interese.
  • Prazos e documentación para a matrícula: A xunta xa publicou o documento (preme neste enlace para velo integramente) no que resumen as instruccións (para o alumnado) dos exames de ABAU que se celebrarán os dias 4, 5 e 6 de Xuño.
  • Lugares de celebración: A ciuga presentou o documento coa relación entre as comisións delegadas (lugares de celebración das probas) e os centros asignados a cada unha delas. Se te interesa podes consultar o documento íntegro premendo aquí. No mesmo xa podes ver que o lugar asignado o noso instituto será a Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo (Campus Universitario de Ourense).
  • Presentación graos universitarios 2024: Novamente grazas a Mónica Diz Besada temos o noso alcance un documento cun resumo de todo o importante deste proceso de acceso a universidade e funcionamento da mesma: organización das materias dos distintos grados (tipos de materias, etc), criterios de acceso á universidade , notas medias de corte de cada grado, etc. Podes ver o documento premendo neste enlace.

LISTADO ADMITIDOS 2024/2025

Xa podes consultar o listado de admitidos no centro para o vindero curso 2024/25 a través da aplicación e no taboleiro de anuncios do centro.