Xornadas de Portas Abertas da Universidade de Vigo

O alumnado de 2º de bacharelato tivo a oportunidade de asistir o 13 de abril, xunto a estudantes doutros 11 institutos, ás Xornadas de Portas Abertas da Universidade de Vigo coordinadas polo Servizo de información, orientación e promoción do estudante (SIOPE).

Na Facultade de Económicas foron recibidos por D. Salustiano Mato de la Iglesia, rector da universidade e dona Virxinia Barros, directora do IES Álvaro Cunqueiro.

Distribuidos en dúas rutas segundo as súas preferencias: ruta 1 (ramas científico-tecnolóxicas) e  ruta 2 (ramas xurídico-sociais) poideron percorrer os diferentes espazos onde se desenvolve o traballo docente e de investigación: laboratorios, aulas, biblioteca, salón de actos, etc.

A visita, organizada polo Departamento de Filosofía,  resultou moi instrutiva e de grande interese para o alumnado, que estivo acompañado polos profesores Isidoro López e Carmen Padilla no seu percorrido  polo campus universitario