Concurso Día das Letras Galegas 2021

Bases do Concurso

• Participantes:Aberto a todo o alumnado da escola (EOI Monforte e Sección de Chantada).
  • Datos persoais necesarios:Nome (se queres un seudónimo), curso, grupo e teléfono.
  • Enviar un verso propio ou do teu escritor/a favorit@ en GALEGO, e a súa traducción a outro idioma da túa elección, ao correo: eoimonforte@gmail.com
  • Premio: O máis orixinal será premiado cun librode Xela Arias e unha pequena sorpresa.
  • Xurado:Equipo directivo e Equipo de Dinamización da Lingua Galega
  • Prazo de entrega: Ata o 18 de maio 2021.
  • Publicación dos/as premiados/as: 19 de maio de 2021.
  • Ao participar, o alumnado autor da frase/expresión cede á Escola Oficial de Idiomas de Monforte de Lemos o dereito de difundir ou publicar esa información total ou parcialmente no medio que considere oportuno, sempre citando ao autor/a (ou seudónimo se así o preferise), o seu curso e grupo.
  • A participación neste concurso supón a plena aceptación das presentes bases e a conformidade coas decisións do xurado.