Oferta educativa

Blog da sección Arteixo

MATRÍCULA. Alumnado que fixo a PREINSCRIPCIÓN

Dende o  8 de xullo será visible a adxudicación de prazas ás persoas que fixeron a preinscrición.

Atención ao público

Dende o 8 de xullo ata o 19 de xullo, o horario de atención ao público presencial será:

• Días: MARTES, MÉRCORES e XOVES
  • Horario: 11.00-13:00

Aconsellamos chamar con anterioridade ao teléfono 698128017 ou enviar un correo a eoi.coruna.arteixo@edu.xunta.gal para concretar unha cita.

MATRÍCULA CURSOS CONVERSA

• Estes cursos son cursos moi prácticos cuxo obxectivo é a practica de destrezas orais facendo uso de materiais visuais, de lectura e outros. Horarios aquí
  • Non fai falta preinscribirse.
  • Información das taxas (premer aquí e ir ao final da páxina).
    • Se fai a matrícula tamén dun curso oficial, antes de facer o pago mande un correo a eoi.coruna.arteixo@edu.xunta.gal.
    • Pagar as taxas.
  • Prazo: desde o 18 de xuño ata esgotar prazas.
  • Cubrir a solicitude en liña AQUÍ

MATRÍCULA OFICIAL 24-25. INFORMACIÓN XERAL

-DATAS de matrícula para cursos oficiais ...

• Alumnado apto na convocatoria ordinaria: DO 18 DE XUÑO AO 28 DE XUÑO.

• Alumnado apto, non apto e NP na convocatoria extraordinaria: DO 28 DE XUÑO AO 5 DE XULLO.

• O alumnado novo  terá que facer PREINSCRIPCIÓN, que será do 24 XUÑO ao 5 de XULLO. E a posterior MATRÍCULA  será do 9 ao 19 de XULLO. Considerase alumnado novoalumnado de conversa que se matricula de cursos certificativos, alumnado que non se matriculou no curso 23-24 ou alumnado que renunciou.

-TODA A INFORMACIÓN do proceso de matrícula oficial  Aquí.

Importante!

• No caso de dúbidas sobre os tipos de cursos que se ofertan na Sección da EOI en Arteixo (presenciais, semipresenciais e de conversa), sobre o proceso de matrícula (nivel ao que acceder, formas de pago, etc...) aconsellamos solicitar información enviando un correo a eoi.coruna.arteixo@edu.xunta.gal ou chamar ao teléfono de contacto da Sección.  Se responderá en menos de 24 horas.
  • No caso de que o alumnado decida matricularse dun curso de modalidade oficial mais dun curso de conversa, aconsellamos enviar un correo ou chamar por teléfono antes do pago das taxas.

-Consulta de HORARIOS AQUÍ

PROBA DE CLASIFICACIÓN

• Se tes coñecemento previos de inglés, e queres matricularte na Escola de Idiomas no curso 24/25, suxerimos ler toda a información xeral sobre a proba de clasificación AQUÍ
  • A data da convocatoria da parte oral na sección de Arteixo, será o 26 de xuño na franxa horaria da tarde.

DATAS EXAMES

• Datas dos exames finais da convocatoria ORDINARIA do curso 23/24. Premer aquí

• Datas xerais da convocatoria oral. Premer aquí.

• Datas dos exames finais da convocatoria EXTRAORDINARIA do curso 23/24. Premer aquí

Aberto o prazo BECAS DO MINISTERIO

Poden solicitar estas bolsas os estudantes que se vaian matricular no curso 2024/2025 en estudos de idiomas en Escolas Oficiais.

• Prazo de presentación:  Do 19 de marzo ao 10 de maio de 2024

• Toda a información AQUÍ

Matrícula oficial 2023-24 - Arteixo

Toda a información actualizada na web da EOI da Coruña: CLIC AQUÍ

Arteixo - Exames

INFORMACIÓN XERAL
PROBA DE CLASIFICACIÓN XUÑO 2024

Prema na táboa para acceder ao contido.

Arteixo - Horarios e aulas

HORARIOS E AULAS

CURSO 2023-24

Prema na táboa para acceder ao contido.