PROCESO ADMISIÓN ALUMNADO

O 1 de marzo comeza o PROCESO DE ADMISIÓN PARA O ALUMNADO QUE SE INCORPORA POR PRIMEIRA VEZ OU CAMBIA DE CENTRO. É moi importante estar atentos ós prazos:

SOLICITUDE ORDINARIA DE ADMISIÓN

1 - 22 DE MARZO (ambos inclusive)

COMO É O PROCESO?

Existen dúas vías:

1. De xeito manual: cubrimos o ANEXO II  e entregámolo no centro DE PREFERENCIA.
  2. Telematicamente (recomendada): a través da aplicación do seguinte xeito:
    • Cubrimos a SOLICITUDE
    • (IMPORTANTE!) PRESENTÁMOLA no centro de preferencia ou ben na SEDE ELECTRÓNICA, para o que se precisará de Chave365 ou certificado dixital.

A solicitude terá que estar asinada por calquera das/os titulares da patria potestade ou representates legais.

No caso de separación ou divorcio será necesaria a sinatura de ambas/os proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos será necesario presentar, xunto coa solicitude de admisión, a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo.

A solicitude de admisión irá acompañada dos seguintes documentos:

• Documento acreditativo do requisito de idade (DNI do neno/a, por exemplo).
  • Fotocopia DNI de ambos proxenitores.
  • Convenio regulador (en caso de separación ou divorcio).

NORMATIVA:

Decreto 254/2012, do 13 de decembro

Orde do 12 de marzo de 2013

Orde do 25 de xaneiro de 2017

Orde do 18 de decembro de 2020

Instrucións admisión alumnado

Manual de admisión para as familias

AnexoTamaño
VACANTES EEI DO RIAL 20-21.pdf108.59 KB