CÁLCULO ABN

CÁLCULO ABN

 

Esta semana imos a propoñervos unhas actividades fantásticas e algunas complementarias ás da semana pasada.

ACTIVIDADE 1:

Esta primeira actividade está relacionada coa última proposta da semana pasada. ¿Lembrades a representación da repartición de dous elementos en 2 recipientes?. Facíase nun “edificio” onde repartiamos o total de elementos (dous) entre as “habitacións” que tiña cada piso. Poñíamos no tellado o número de elementos que queiramos repartir (2) e os pisos que necesitemos para facelo. (Lembrade facer os números con duas cores: vermello para o lugar das decenas e azul para o lugar das unidades, 23 por exemplo).

Ben, nesta ocasión imos a aprobeitar todo o que fixemos e solo lle imos engadir un signo de sumar entre as dúas habitacións, como na foto:

Como podedes comprobar, o traballo anterior fainos entender o proceso da suma: neste caso temos que ter en cada piso 3 elementos e podemos repartilos como queiramos: tres máis cero, cero máis tres, un máis dous,…

Como sempre, esta actividade podemos complicala tanto como queiramos dependendo do nivel do noso fillo ou filla e poñer números máis altos.

Si xa somos uns expertos podemos facelo sin elementos que contar, so pensando co noso cerebro:

ACTIVIDADE 2:

Nesta actividade imos traballar o número anterior e posterior. Podemos comenzar vendo este vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=p39H3lmQrgU

Logo podemos facer un castelo como o que temos abaixo e irlle colocando no centro un número. Os rapaces e rapazas terán que colocar o anterior a ese número á esquerda e o posterior á dereita. Non é necesario máis de un castelo porque os números podemos usar os que xa temos feitos e ir poñendo e sacando (Non hai que escribilos no castelo nin necesitamos velcro para pegalos con poñelos encima é suficiente). Xa vedes que se pode complicar todo o que necesitedes. Lembrade facer os números con duas cores: vermello para o lugar das decenas e azul para o lugar das unidades, 23 por exemplo.

 

ACTIVIDADE 3:

Desta volta imos a falar da subitización que é a capacidade para recoñecer instantaneamente o número de elementos de un conxunto sin utilizar técnicas para contar. Utilízase para números relativamente pequenos e podemos engadir outras actividades como a de sumar que se ve neste vídeo.

https://www.youtube.com/watch?v=WVcE6cNvigs

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer