Ninguén sabe máis que todxs xuntos.

A NOSA ESCOLA

“Siento la escuela como lugar de encuentros, de descubrimientos, de inventos y de aprendizajes.

Benvida

Benvidos á páxina web do cole do Vilariño

Preme aquí para coñecer como traballamos.

Derradeiro día de clase

A xornada do último día chea de emocións xa que a mañá demos a despedida aos nosos patos e, a tarde, na merenda que compartimos coas familias, demos a benvida aos novos alumnxs.

Gozamos dunha tarde de xogo, conto e merenda.

Grazas a todxs por compartila con nós.

Podedes ver aquí o libro de agasallo para os pitiñxs novos.

Excursión Praia Barraña

O penúltimo día de clase, xunto cos compis de a Escola de A Granxa, fomos de excursión a praia de Barraña.

Visita Casa da Costa.

Hoxe visitamos a Casa da Costa en Carreira, Ribeira.

Algúns descubriron e outros recordaron algúns dos animais e plantas que habitan na zona do Parque Natural.

DÍA DO MEDIO AMBIENTE

Este ano baixamos de novo a conmemorar o Día do Medio Ambiente cos Usuarixs dos Centros de día de A Pobra e Porto do Son cunha recollida de lixo na praia do Areal.

ADESTRAMENTO NA PRAIA DA ILLA COA PROFE CELIA

Hoxe fomos a praia da Illa a realizar un adestramento coa profe Celia.

Unha vez recuperadas as forzas coa merenda e unha deliciosa rosca, invitación de Celia.

Fomos ata a praia a xogar coa area e mollar os pés na auga, algúns algo máis que os pés.

Rematamos xogando xa á sombra ata a hora que viñeron a recollernos as familias.

Grazas a todxs por vir a recollernos alí.

Xogamos a pensar con Juanita.

Observamos atentamente o fresco de Rafael “ Cavsaron cognitio”

Xabi.- Parece que es una reina antigua, porque le veo ahí unas estatuas y es como si fuera un sillón. Bueno… una escritora más bien.

Alicia.- Que foi o que che fixo pensar escritora?

OBRADOIRO ALEX VIDAL

Esta mañá participamos nunha charla-obradoiro con Alex Vidal.

Contounos como empezou a practicar Taekwondo, as competicións nas que participou; compartiu con nós as súas medallas, o traxe co que compite e finalmente algúns de nós fixeron un pequeno combate.

CHARLA MIREIA CABERO I JOUNOU

NON VOLO PERDADES, contar con ela supón un esforzo moi importante que de seguro redundará non BENESTAR desta COMUNIDADE EDUCATIVA.