Comedor Escolar

Listado de usuarios de comedor para o vindeiro curso, elaborado pola ANPA do centro.

CRITERIOS DE ADMISIÓN DO COMEDOR DA EEI DOS ÁNXELES

Dado que o comedor só conta con 20 prazas, no caso de non poder atender toda a demanda (esta fixarase cos datos da reserva de praza na escola) observaranse unha serie de criterios de admisión.

1. Alumnado que xa fora usuario do comedor no curso anterior.
  2. Alumnado con irmáns usuarios do comedor no curso anterior e que permanezan nel.
  3. Alumnado pertencente á área educativa da EEI  Os Ánxeles.
  4. Resto de alumnado.

De haber máis solicitudes que prazas, dentro de cada apartado observaranse os seguintes criterios.

a)      Alumnado en situación socioeconómica desfavorable ou que teña unha discapacidade igual ou superior ao 33%, acreditado con informe da asistenta social do concello que corresponda.

b)      Alumnado membro de familias numerosas.

c)       Alumnado fillo de pais e nais traballadores con incompatibilidade demostrada dos seus horarios laborais co horario de saída do seu fillo/a ao mediodía.

d)      Sorteo.

Terán sempre prioridade os comensais fixos sobre os eventuais. (entendemos por comensais fixos aqueles que xanten no comedor máis de 8 días por mes –tomando como referencia os meses de 22 días lectivos-, independentemente do tipo de quenda que escollan). Evidentemente, se se ocupan todas as prazas, non existirá a posibilidade de usar o comedor esporadicamente.

LISTADO DOS/AS ALUMNOS/AS QUE SOLICITARON PLAZA NO COMEDOR DA EEI OS ÁNXELES (BRIÓN)

Admitidos para o curso 2012 – 2013:

1.     DIEGO FERREIRO BEADE                                              (antiguo usuario)

2.     SARELA RODRIGUEZ PEREZ                                        (antigua usuaria)

3.     CAROLINA PINEDA GONZÁLEZ                                    (antigua usuaria)

4.     MARTA MÍGUEZ SUÁREZ                                               (antigua usuaria)

5.     LOIS VARELA BOTANA                                                   (antiguo usuario)

6.     SANDRA GARCÍA ZAS                                                     (antigua usuaria)

7.     XENXO PARGA POUSO                                                  (antiguo usuario)

8.     MATEO PÉREZ CARBALLO                                            (antiguo usuario)

9.     LUCAS CES BOUZAS                                                      (antiguo usuario)

10.   MARTÍN TRIGO COBAS                                                   (antiguo usuario)

11.   CARLOS MÚGICA COLL                                                 (é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

12.   ESTRELLA GÓMEZ RODRIGUEZ                                  (é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

13.   VALERIA VALDÉS CHORÉN                                          (é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

14.   XIÁN SOCASTRO ANDRADE                                         (é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

15.   PABLO SANTISO CAMIÑO                                             (é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

16.   GUADALUPE ROCA RODRIGUEZ                                (é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

Pendentes de facer valoración dos criterios de selección ata completar as 20 plazas:

ALDARA MOSQUERA GARCÍA              T.D.                        (NON é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

MARIÑA CASTRO ROJO                          T.D.                        (NON é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

DANIELA CARRIL PAN                            2 sem./mes         (NON é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

ORLANDO ARIAS NUÑEZ                       1 dia/sem.            (NON é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

LUCÍA MARTINEZ CAAMAÑO                                T.D.                        (NON é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

HÉCTOR ESTÉVEZ BARJAS                  T.D.                        (NON é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

ALEJANDRO MARTINEZ CAAMAÑO    T.D.                       (NON é da zona de influencia da EEI Os Ánxeles)

Deben aportar a documentación descrita nos apartados a), b) e / ou c) dos criterios de selección e entregalos os primeiros dias de Setembro no Colexio dos Ánxeles para facer a valoración antes do comenzo das clases (12 de Setembro).

Os Ánxeles, 27  de Xullo de 2012

comedor%20ANO%202012-2013[1].doc41 KB