SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

Restablecemento do procedemento de admisión de alumnado do 2º ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso académico 2020/21.

1. Prazo de presentación de solicitudes de admisión.

  • Do 11 ao 18 de maio de 2020, en horario de 10:00 h  a 12:00 h.

 

  • Pode realizarse presencialmente no centro ou ben de forma telemática en :

https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

  • A solicitude pode descargarse no arquivo que achegamos (debe ser asinado por tódolos membros da unidade familiar)

2. Documentación necesaria:

  • Fotocopia do DNI do pai e nai do alumno/a.

  • Fotocopia do libro de familia.

  • Fotocopia do certificado de empadronamento.

 

PROCEDEMENTO A SEGUIR PARA A SEGURIDADE DE TODOS E TODAS:

  • Entrar de un en un no centro.

  • Antes de entrar usar o hidroxel,  situado nunha mesa na entrada.

  • Utilizar mascarilla.

  • Traer as fotocopias necesarias para a admisión.

  • Traer un  bolígrafo.

AdxuntoTamaño
ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS.pdf1.13 MB

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer