Animación á lectura

SAMAÍN 2014

Dende animación á lectura propuxemos esta actividade para  celebrar o Samaín. Fixemos un contacontos con historias arrepiantes,e para iso vestimos a bliblioteca con morcegos,pantasmas e cabazas feitas polos nenos/as cos seus familiares. Dende a ESO a infantil,os maiores contaron historias ós pequenos. Pasámolo de medo!

Palabras de caramelo de Gonzalo Moure

Me ha gustado mucho porque el niño que era sordo mudo era amigo de un camello y al final el camello moría porque era macho y no podían conservarlo con vida porque necesitaban comida. Es muy triste.

Lucía 4º A

El polizón de Ulises de Ana María Matute

El polizón del Ulises es un libro muy interesante que trata de tres señoritas que se encuentran  un bebé llamado Jujú que al hacerse mayor tendrá una verdadera aventura con un polizón de su "barco " en el ático. La escritora es Ana María Matute , una gran escritora.

- Del 1al 10 le doy un 10

- Os lo recomiendo a todos.

leire

Conto de Leo

Estamos a piques de rematar o conto da nosa mascota Leo

Club de lectura

club de lectura

Escritores no Toural

A biblioteca do Toural  ten confirmada a visita dos escritores Gonzalo Moure e An Alfayapara osegundo trimestre do curso.

A máis da súa charla e das preguntas que lles fagamos firmarán os exemplares que traiades.

Animádevos a ler

Club de lectura Abrapalabra

Estamos a mediados de noviembre y hemos leído tres libros:

Matilda de Roal Dahl: trata de una niña muy inteligente  e interesada por los libros. Sus padres, los señores Wormwood,  eran malísimos. Su hermano Michael es como los padres. Cuando va a la escuela se encuentra con dos profesoras muy distintas: La señorita Trunchbull y la señorita Honney...  Le damos un NUEVE

A serea  da illa negra de Agustín Fernández Paz: A protagonista Sara terá que ir a buscar e rescatar ao seu irmán Uriel ... Damoslle un OITO

Cuentos para jugar de Gianni Rodari: Son muchos cuentos y cada uno tiene tres finales distintos. Algunos le damos un DIEZ y otros, un SIETE.

Club de Lectura Abrapalabra

Dende este curso 2013-2014 está en marcha un club de lectura formado por nenos e nenas de 4º e 5º de Primaria. Xuntamosnos cada quince días, os luns pola tarde:  reunímonos, lemos, comentamos e facemos actividades relacionadas cos libros que estamos a ler.

FEIRA DO LIBRO

Nos días previos á Feira os alumnos/as elaboraron Slogans e Carteis animando a participar no intercambio de libros así como na lectura dos mesmos, obxectivo principal desta actividade.

ANIMANDO A LER

Un ano máis chega ás nosas aulas o " Carretador de Libros ". Con esta actividade pretendemos facer da lectura un hábito de interese para os nosos alumnos potenciando a súa comprensión e descubrindo a lectura como un elemento de disfrute.

AXÚDANOS A ELIXIR A NOSA MASCOTA

MASCOTA GAÑADORA

FEIRA DO LIBRO

Preme nos carriños para ver máis.

Como xa fixemos en cursos pasados, nas últimas semanas foi chegando a todas as aulas o " Carretador de Libros", é dicir, un carro cheo de libros prestados pola Biblioteca Pública de Vilaboa. En cada aula os nenos puideron ver, manipular e ler eses libros, resultando unha experiencia moi gratificante para todos e todas.

O día da feira todos os alumnos/as participamos intercambiando cos demais compañeiros os libros que nós aportamos. É unha boa maneira de ler moitos libros e de compartir.

NÓS CO GALEGO

Uxío Novoneyra, chamado POETA DO CAUREL, é o autor homenaxeado este ano no día das Letras Galegas.

A súa obra está enraizada na tradición e no popular.

Os alumnos do noso centro fixeron actividades para coñecer a fondo vida e obra do autor.

LIÑA DO TEMPO:

="http://www.dipity.com/profesgal/personal/embed_tl?"

SALÓN DO LIBRO

O Colexio do Toural ven de presentar, por segundo ano consecutivo , un traballo para o Salón do Libro que se celebrará en Pontevedra durante este trimestre.
 Image Hosted by ImageShack.us

Este ano o tema do Salón do Libro é " A Cidade "
 Os nenos/as de Infantil, primeiro, segundo e terceiro de Primaria , elaboraron o libro " A cor das cidades".
 Partindo dunha cidade monocolor en cada curso, chegamos á conclusión de que o ideal é unha cidade na que se mesturan cores, razas, xentes... todo o bo de cada unha delas.
                                                                                                 PREME PARA VER MÁIS FOTOS

CONTOS SOLIDARIOS

Image Hosted by ImageShack.us

O martes, 1 de decembro, asistimos na biblioteca do colexio a unha sesión de Contos Solidarios, con Anxo Moure.
 Pasámolo moi ben. Anxo Moure, ensinounos un atrapacontos moi chulo, e contounos historias de princesas (mirade que guapa está Salma mentres contan o conto), historias de PAZ, co gato Abdalá...
Mirade o que escribiu Ainoa ao remate:
""Estivemos con Anxo Moure, e ensinounos que pelexar é malo.
Paseino moi ben. Tamén falou da PAZ, tamén da palabra TOLERANTE, e deunos caricias a todo o mundo, e contounos un conto con Tigretón que era malo, e a bolboreta que era boa"
Dixo unha frase que nos gustou moito:
NON INSULTES, SE TOLERANTE
        VER IMAXES

CONTOS PARA FALAR

Os nenos/as de Infantil e 1º de Primaria de Toural,saímos a  Casa da Cultura

de Riomaior a escoitar " Contos para falar " da editorial Rodeira.

Pasamos unha hora divertida cantando e bailando cancións e

escoitando contos.

ENCONTROS

Na semana das Letras Galegas veunos visitar ao colexio o noso veciño de San Adrián, Xulio García.

Xulio, ten feito un libro partindo de maquetas realizadas con material de refugallo. os nenos e nenas de Ifantil e Primaria disfrutaron do conto e das maquetas. Grazas a Xulio pola súa colaboración.

Pica na imaxe para ver máis.