O MUNDO QUE QUEREMOS

O noso cole tivo o privilexio de ser un dos centros elixidos para formar parte do Proxecto O Mundo que Queremos. Este proxecto está enmarcado dentro do paradigma da educación para o desenvolvemento e foi para nos unha poderosa ferramenta coa que promover valores e actitudes comprometidas coa loita contra a pobreza e a desigualdade social. 0 fío temático do proxecto son os Obxectivos de DesenvolvementoSostible (ODS) e as experiencias compartidas con medios comunitarios, vinculados a proxectos de cooperación internacional que foron presentadas nas aulas a través de obradoiros de radio, fotografía e teatro.

Quixemos promover a reflexión do noso alumnado sobre a as realidades locais e as desigualdades globais, conciencialos e implicalos na responsabilidade que todas e todos temos na construción dun mundo máis xusto e equitativo.

Deixamos aquí uns enlaces ás montaxes fotográficas e programas radiofónicos realizados polos alumnos e alumnas da ESO. Tamén podedes botarlle unha ollada ao resumen dos traballos realizados polos outros 4 centros de ESO de Galicia implicados no proxecto.

VIDEOS: Montaxes fotográficas e

resumos dos traballos do alumnado:

AUDIOS: Programas de radio:

GALERÍAS DE FOTOS. Premer nas imaxes para acceder:

1º encontro, A Coruña.

A horta.