Axudas máscaras alumnado

Publicada a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330E).

NOTA: O alumnado beneficiario do vale do material escolar no curso 2020/2021 xa ten concedida esta axuda de xeito automático e non ten que facer ningunha solicitude.

Si ten que presentar solicitude: O alumnado de Primaria ou ESO que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra algunha das seguintes condicións:

• Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

• Alumnado matriculado en educación especial.

• Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

• Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%

A forma de presentación da solicitude será unicamente de forma presencial na Secretaría do centro.

Prazo:  Do 16 ao 27 de novembro de 2020 (ambos inclusive).

Achegamos a orde do DOG e os anexos da solicitude.

DOG Máscaras alumnado.pdf608.65 KB
ANEXO I E II_ED330E.pdf136.44 KB