ESCALADA NA PENA DO REI MOURO

O alumnado de 3º da ESO puido iniciarse na escalada coas empresas Orixen action e Guías ceibe e recibir unha charla de xeoloxía con Fran Canosa grazas á colaboración do Concello de San Sadurniño.

Organizada de forma coordinada entre o Concello e os departamentos de Dinamización da lingua galega, Educación Física e Bioloxía, a actividade busca poñer en valor este espazo cercano do Carazo na parroquia de Igrexafeita ademais de ubicar a zona dentro do xeoparque.

Contidos das citadas materias acercáronnos á xeoloxía e ás actividades físicas no medio natrual. O coñecemento dos recursos da contorna e a importancia do coidado do medio estableceron unha relación directa cos obxectivos ODS.

Premendo na primeira imaxe podemos ver outras fotografías da xornada.

Ligazón á nova sobre a actividade recollida na web do Concello:

01 20240531_113216.jpg3.08 MB
02 20240531_132742.jpg2.26 MB