ENCONTROS PARA FALAR, CANTAR E BAILAR EN GALEGO

*O Xoves 25 abril, día da revoluçâo dos cravos, tivemos os encontros para cantar en galego co grupo de canto de San Sadurniño. Con eles cantamos pezas en conxunto con "Ferreñas club" (grupo de pandeireteir@s de alumnado do centro), co alumnado de 2º e 4º da ESO, alumnado de 3º e 4º de Primaria.

“Heiche de contar un conto”, “Palmira”, “Se chove”, “O carro”, “Muiñeira de Esgos”, “Xota de Bembibre”, “Sara, Sariña”, “Ai maruxiña”, “Catro vellos mariñeiros”... resoaron no ximnasio ao tempo que o baile tradicional espontáneo, “salvaxe” xurdiu complementando unha emotiva xuntanza para poñer en valor o canto na nosa lingua.

Agradecemos a todas as persoas do grupo de cantos de taberna da San Sadurniño esta oportunidade, confiando na súa continuidade.

Profesorado: Estrela Gómez, Ana Vázquez, Uxío Leira.

Premendo na imaxe pódese ver un resumo visual do evento.

*O venres 10 de maio realizamos a actividade: encontros de música, lingua e baile co CEIPP A Fraga (As Pontes) e CEIP Nicolás del Río (Cedeira)

O profesorado participante, dos tres centros, está nun grupo de traballo do CFR sobre baile tradicional (Carmen Lorenzo, Estefanía Yáñez, Estrela Gómez, Yolanda Reimonde e Uxío Leira) ademais de ser membros do EDLG.

Fixemos actividades conxuntas entre o alumnado (A Fraga 3°\4° EP, Nicolás del rio 1° EP e CPI San Sadurniño 3° e 4° ESO e 4° EI ) dos tres centros de baile, música e conversas en galego.

Premendo na imaxe podedes ver como bailamos.

20240425_131159.jpg3.53 MB
20240510_104530.jpg4.3 MB