RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO.

NOTA INFORMATIVA.

(06-05-2020)

1. Prazo de presentación de solicitudes de admisión

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes

CALENDARIO:

SOLICITUDE DE ADMISIÓN (para alumnado procedente de centros distintos aos centros adscritos,  o caso do CPI Ramón Piñeiro)

11 a 18 de maio

Solicitude de admisión mediante a presentación do ANEXO II (modelo ED550B, pódese atopar na web) no centro solicitado no primero lugar de preferencia.

ata 26 de maio

Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo.

Antes do 9 de xuño

Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas.

Nos 3 días hábiles contados a partir do seguinte á publicación dos admitidos/as

Reclamación ás listases provisionais de admitidas/os.

Ata o 26 de xuño

Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas.

Inspección Educativa

Adxudicación subsidiaria de praza noutro centro ao alumnado non admitido (por parte da comisión de escolarización, tendo en conta os centros solicitados no modelo ED550B).

FASE DE MATRICULA.

1 ao 10 de xullo

Formalización da matrícula en ESO e BACHARELATO.

1 a 10 de setembro

Prazo extraordinario de formalización da matrícula en ESO/BAC.

INFORMACIÓN BÁSICA SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN:

As solicitudes de reserva e de admisión de alumnado realizaranse mediante a cumplimentación do formulario de admisión, o cal se pode cumplimentar na aplicación informática"admisionalumnado" (/www.edu.xunta.es/admisionalumnado/) ou ser descargados e cumprimentados de forma manual polas familias.

• Entregarase unha única solicitude no centro elixido como primeira opción.

• O alumnado que solicite praza nun centro non adscrito solicitará a admisión a través de internet  ou de forma presencial no centro docente indicado como primeira opción ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos utilizando o formulario de solicitude (arquivo adxunto) (Formulario ED550B). Na solicitude pódese relacionar ata 6 centros por orde de preferencia. (Caso do alumnado de 4° ESO do CPI Ramón Piñeiro).

• Os formularios serán facilitados gratuitamente nos centros e tamén estarán dispoñibles na páxina web da consellería:   https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/#

• Poderase consultar o estado de tramitación da solicitude a través da aplicación informática utilizando o código de solicitude e o número de DNI da persoa solicitante.

• Todas as solicitudes que non pudiesen obter praza nos centros solicitados serán remitidas á comisión de escolarización que lles asignará praza nos centros onde teñan vacantes tendo en conta, cando sexa posible, as preferencias dos pais indicadas na solicitude e a puntuación obtida por aplicación do baremo.

ANEXO II-ADMISION.pdf331.04 KB
CALENDARIO ADMISION BAC.pdf35.85 KB