Campionato galego de pista cuberta. Ourense

Powered by emaze

Felipe Barata

Gran actuación da nosa alumna Nerea Montes no Campionato Galego de pista cuberta, disputado en Ourense, no que era o seu debut nunha proba deste nivel. Nerea participaba na disciplina dos 60 metros valos e tiña unha sobresaliente actuación, xa que se facía coa sétima posición da xeral.

Xa na proba semifinal lograba batir o seu mellor rexistro persoal cun tempo 10.88 segundos, o que lle daban acceso á final. Nesa final obtería a sétima posición final.

Tamén tiveron unha gran actuación os ex alumnos do colexio María Carballido, que se proclamaba campioa galega dos 800 metros lisos, Cristian Montecelo, que era quinto na mesma proba, e Nerea Lage, que conquería a oitava posición na proba dos 1.500 metros lisos.