PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUMO DE FRUTAS

INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS

O noso centro participa neste curso no “PROGRAMA ESCOLAR DE CONSUMO DE FRUTAS, HORTALIZAS Y LECHE” da Unión Europea coa axuda económica da Unión, na modalidade de consumo de froitas. O obxectivo deste programa é fomentar o consumo de produtos frescos entre os nenos e nenas, adoptando unha dieta máis saudable.

Por elo, durante dez días consecutivos (do venres 16 de febreiro a o xoves 1 de marzo, ambos inclusive) repartiremos na hora do recreo unha peza de froita a cada alumno/a, polo que deberán vostedes telo en conta cando lles preparen a merenda.

Tal como establece a normativa, no caso das froitas frescas, serán preferentemente de tempada, atoparanse no seu grao óptimo de madureza de consumo e serán consumidas no seu estado natural, non poderán someterse a ningún procesamento, incluída a elaboración de zume.

Grazas por a súa colaboración